دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : 82807
منبع : خبرگزاری فارس

تشدید نظارت های بهداشتی در ایام اربعین

قم نيوز : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از تشدید نظارت های بهداشتی در ایام اربعین به همت کارشناسان مرکز بهداشت استان قم خبر داد.
تشدید نظارت های بهداشتی در ایام اربعین/تشکیل تیم های واکنش سریع
تشدید نظارت های بهداشتی در ایام اربعین/تشکیل تیم های واکنش سریع
به گزارش قم نیوز حسن ایزانلو با اشاره به حضور زائران همزمان با اربعین حسینی در استان قم و لزوم توجه به مسائل بهداشتی گفت: یکی از مسائل مد نظر، ارائه آموزش بوده که این اقدام انجام و به مسؤولان موکب ها تمامی مسائل گوشزد شده است.

وی بیان کرد: نظارت ها در این ایام تشدید شده و تیم های بهداشتی استان فعالانه بر نحوه خدمات رسانی به زائران و محل اسکان زائران و مسافران نظارت دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: برنامه عملیاتی برای مراقبت و کنترل بیماری های واگیر در ایام اربعین حسینی تدوین و تیم های واکنش سریع در سطح استان تشکیل شده است.

ایزانلو ابراز کرد: تیم های مراقبت در نقاط حساس و کلیدی شهر دایر و پیش بینی تجهیزات حفاظت فردی و داروها و کیت های تشخیصی مورد نیاز نیز انجام شده است.

وی تاکید کرد: تمام آزمایشگاه های تشخیصی تحت پوشش در طول مراسم اربعین آماده بوده و در تلاش هستند تا با نظارت دقیق بر گسترش مسائل بهداشتی در سطح استان بکوشند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به قرارگاه اربعین حسینی در مصلی قدس و همچنین حضور زائران در امامزاده جمال و مسجد مقدس جمکران گفت: نظارت های بهداشتی در این مراکز نیز انجام و تاکنون 30 مورد کلرسنجی آب انجام و از مخازن ذخیره آب شرب نیز بازدید شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefv8v.jh8w7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما