چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب : 82853
منبع : خبرگزاری فارس

فعالیت بیش از 600 خادم ایرانی در حرم امام حسین(ع)

قم نيوز : مسؤول اجرایی سخاء الحسین گفت: تاکنون 600 نفر توفیق خادمی در اماکن مختلف حرم اباعبدالله الحسین(ع) را بدست آوردند.
فعالیت بیش از 600 خادم ایرانی در حرم امام حسین(ع)
فعالیت بیش از 600 خادم ایرانی در حرم امام حسین(ع)
به گزارش قم نیوز سید علی بهاءالدینی با بیان اینکه 3 هزار نفر برای خادمی افتخاری در حرم اباعبدالله الحسین(ع) ثبت نام کرده بودند، اظهار کرد: از تعداد افرادی که تقاضای حضور در بین خادمین را داشتند، 800 نفر انصراف داده و 100 نفر در زمان پذیرش رد شدند تا در نهایت از بین نفرات باقی مانده، حدود 1000 نفر پذیرش قطعی شدند.

وی ادامه داد: خادمین با 15 دستگاه اتوبوس به همراه 200 نفر پشتیبانی به کربلاء اعزام شدند و در یک مدرسه وسیع با 25 اتاق اسکان یافتند.

مسؤول اجرایی سخاء الحسین تصریح کرد: خادمین در چهار شیفت 6 ساعته فعالیت می‌کنند که در هر شیفت 150 نفر مشغول خدمت‌رسانی به زائرین حرم اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

بهاءالدینی با اشاره به اماکنی که خادمین سخاء الحسین در آن فعالیت دارند، گفت: رواق اصلی، امانات کیف، انتظامات کفشداری، مرکز مفقودین، زیر قبه امام حسین(ع) و... محل‌هایی هستند که خادمین سخاء الحسین در آن حضور دارند.

وی یادآور شد: باتوجه به درخواست عتبه حسینی، 7 نیروی زبان‌دان و فارسی زبان را دراختیار مرکز مفقودین گذاشتیم و 65 نفر نیز در هر شیفت در مهمانسرا(مضیف) حرم امام حسین(ع) خدمت رسانی می‌کنند.

بهاءالدینی عنوان کرد: تاکنون بیش از 600 نفر در حرم امام حسین(ع) خدمت‌رسانی کردند و سعی شده همه این افراد حداقل یک بار توفیق خادمی در زیر قبه اباعبدالله(ع) را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت خادمین سخاء الحسین تا یک روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: سعی خواهیم کرد شرایطی به وجود آوریم تا مابقی افراد در کمیته‌های مختلف ازجمله روابط عمومی، پشتیبانی و ... توفیق خادمی در حرم اباعبدالله الحسین(ع) را به دست آورند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfmcdc.w6d0tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما