پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : 82855
منبع : خبرگزاری فارس

نصب ۳۲ هزار متر پارچه مشکی در سطح منطقه یک در آستانه اربعین

قم نيوز : شهردار منطقه یک قم از نصب 32 هزار متر پارچه مشکی در سطح منطقه یک در آستانه اربعین به خصوص برای برپایی باشکوه راهپیمایی این روز در بلوار پیامبر اعظم خبر داد.
نصب ۳۲ هزار متر پارچه مشکی در سطح منطقه یک در آستانه اربعین
نصب ۳۲ هزار متر پارچه مشکی در سطح منطقه یک در آستانه اربعین
به گزارش قم نیوز احمد ترکمن امروز با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه یک جهت برگزاری هرچه بهتر پیاده‌روی اربعین حسینی در بلوار پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم اظهار کرد: هر سال پیاده‌روی باشکوه اربعین حسینی توسط بازماندگان پیاده‌روی مسیر نجف اشرف تا کربلای معلی در بلوار پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم برگزار می‌شود که شهرداری منطقه مقدمات برپایی باشکوه این راهپیمایی را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به نصب ۳۲ هزار متر پارچه مشکی در سطح منطقه بویژه بلوار پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم خاطرنشان کرد: همچنین بالغ بر ۲۰۰۰ پرچم با موضوع اربعین در ابعاد مختلف چاپ و اکران شده است.
شهردار منطقه یک قم به راه‌اندازی ستاد خدمات‌رسانی به زائرین در طول مسیر پیاده‌روی باشکوه اربعین در بلوار پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم اشاره کرد و افزود: ستاد هماهنگی خدمات شهری در پارکینگ مجتمع زمزم در مقابل ضلع شرقی حرم مطهر نیز فعال شده است.
وی اضافه کرد: پیش‌بینی ماشین‌آلات مربوطه جهت پاکسازی مسیر پیاد روی اربعین، اختصاص نیرو جهت پاکسازی مسیر، اختصاص نیرو و کارتن پلاست و مخازن فان در اطراف ایستگاه‌های صلواتی در طول مسیر از جمله دیگر اقدامات انجام شده برای برپایی این مراسم معنوی بوده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchm6n6.23nimdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما