جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : 82872
منبع : خبرگزاری فارس

امام جمعه قم: مبادا اعترافات «زم» با فشار جریان‌ها بایگانی شود

قم نيوز : امام جمعه قم با اشاره به اینکه همه می‌دانند دشمنان انقلاب و اسلام «زم‌ها» و «آمدنیوزهای» زیادی را در انبارهای خود دارند گفت: باید منابعی که برای او خبر رسانی می‌کردند را اعلام کند و این بخش ماجرا از دستگیری این عنصر آشوبگر مهمتر است و نباید اعترافات زم تحت تاثیر فشارها و جریان‌ها قرار گرفته و بایگانی شود.
مبادا اعترافات «زم» با فشار جریان‌ها بایگانی شود/سعودی‌ها از مواضع جنگ‌طلبانه دست بردارند
مبادا اعترافات «زم» با فشار جریان‌ها بایگانی شود/سعودی‌ها از مواضع جنگ‌طلبانه دست بردارند
به گزارش قم نیوز آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با بیان اینکه اربعین یک پدیده الهی است، اظهار کرد: اربعین حلقه وصلی است که انقلاب محمدی و علوی را به انقلاب جهانی مهدی (عج) متصل می‌کند، چرا که امام حسین(ع) پایه‌گذر تمدن نوین اسلامی است.

وی از اربعین به عنوان قدرت‌نمایی جامعه اسلامی و مکتب اهل بیت(ع) یاد کرد و گفت: اربعین نمایشی از ظرفیت عظیم جامعه اسلامی به شمار می‌رود و در روایتی از امام حسن عسکری(ع) یکی از علائم ایمان، زیارت اربعین شمرده شده است.

امام جمعه قم با اشاره به دام افتادن روح الله زم سرشبکه سایت معاند ضد انقلاب گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از به دام افتادن سرشبکه سایت ضد انقلاب آمدنیوز توسط سازمان اطلاعات سپاه خبرداد و اعلام کرد که این سایت، از دست این عنصر خرابکار خارج شده است.

وی شکست سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، اروپا و صهیونیست‌ها طی عملیاتی پیچیده را در تداوم شکست های پی در پی آمریکا خواند و یادآور شد: کانال آمدنیوز به دروغ پردازی، شایعه سازی دعوت به آشوب و خرابکاری می‌پرداخت و در خباثت با جمهوری اسلامی ایران تا جایی پیش رفت که به طور علنی عملیات تروریستی را آموزش می‌داد.

سعیدی با اشاره به اینکه همه می‌دانند دشمنان انقلاب و اسلام «زم‌ها» و «آمدنیوزهای» زیادی را در انبارهای خود دارند، گفت: برای تکمیل این عملیات باید ابتدا درباره چنین مزدوران خودفروخته‌ای روشنگری و افشاگری شود تا مردم در خلأ سواد رسانه‌ای قرار نگرفته و باید متولیان فضای مجازی سواد رسانه ای مردم را ارتقاء ببخشند.

وی گفت: باید منتظر رو شدن مهره‌های داخلی همکار با آنها بود و باید منابعی که برای او خبررسانی می‌کردند را اعلام کند و این بخش ماجرا از دستگیری این عنصر آشوبگر مهمتر است و نباید اعترافات زم تحت تاثیر فشارها و جریان‌ها قرار گرفته و بایگانی شود.

امام جمعه قم تاکید کرد: دستگاه قضایی جمهوری اسلامی باید با این مزدوران وطن‌فروش و حامیان داخلی آنها به گونه‌ای عمل کند که کسی هوس خیانت به ملت و مملکت را نداشته باشد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) بیان کرد: ایشان فرمودند سپاه در داخل و خارج کشور دارای عزت است و دشمنی دولت‌هایی مثل آمریکا بر عزت نظام افزوده است و ایشان با تفسیری جامع از آیه 60 سوره انفال مطالب ارزشمندی را مطرح کردند.

سعیدی یادآور شد: ایشان درباره اربعین حسینی تاکید کردند که ما حسینی هستیم، بنابراین پیام‌های حضرت سیدالشهدا (ع) چراغ راه است؛ از جمله تکالیفی که رسول گرامی اسلام بر دوش مسلمانان قرار داده‌اند، این است که هرگاه سلطان و قدرت ستمگری دیدید اگر در برابر او استقامت نکردید، خداوند شما را به سرنوشت ظالمین دچار می‌کند.

وی با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) برای لبیک به ندای رسول خدا بود، افزود: امروز هم جمهوری اسلامی ایران در برابر دنیای کفر به دنبال عمل کردن به این تکلیف مهم است؛ امام خمینی(ره) قبل از تبعیدشان در قم فرمودند که «امروز منفورترین فرد در کشور ما رئیس جمهور آمریکاست» و این سخن درباره همه روسای جمهور آمریکا از جمله ترامپ نیز صادق است.

امام جمعه قم با اشاره به تلاش سعودی‌ها برای پایان دادن به جنگ بی‌حاصل یمن خاطرنشان کرد: حکام آل سعود از زمانی که روی کار آمدند، به دنبال فتح سرزمینی و تسلیم کشورهای حوزه خلیج فارس بودند و تجاوز خود را از یمن آغاز کردند و بعد از چند سال کشتار مردم بی‌گناه نه تنها دستاوردی نداشته‌اند، بلکه شاهد شکست های مفتضحانه از نیروی مقاومت این مردم بی‌پناه هستیم.

وی افزود: دلارهای نفتی هزینه خرید سلاح آمریکایی شد و عربستانی‌ها هم به آمریکایی ها دل بسته بودند ولی آنها در قبال خوش‌رقصی و ذلت سعودی‌ها، از آنها به عنوان گاو شیرده یاد کردند و خود آمریکایی‌ها نیز با هزینه‌های تریلیونی در باتلاق های منطقه گرفتار شدند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه عربستان سعودی دست به دامن ایران شده و نخست وزیر پاکستان برای میانجی‌گری به ایران آمد، افزود: ایران اسلامی با هیچ کشوری از در جنگ وارد نشده ولی هر کشوری که خواست با ایران بجنگد، به سرعت پشیمان شد؛ ما به دنبال صلح با مسلمانان و کشورهای منطقه هستیم و بارها به سعودی ها اعلام کرده‌ایم که از دامن شیطان بزرگ بیرون بیایند و به حضور فسادآلود بیگانگان در منطقه پایان دهند.

وی تصریح کرد: سعودی‌ها باید از مواضع جنگ‌طلبانه و حمایت از تروریست‌های تکفیری دست بردارند تا بتوانند برای حل مشکلات خود با کشور قدرتمندی مثل ایران وارد مذاکره شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgx797.ak9xu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما