جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : 82873
منبع : خبرگزاری فارس

زیبایی‌های پیاده‌روی اربعین در هیچ جای دنیا قابل مشاهده نیست

قم نيوز : یکی از شیعیان آفریقای جنوبی گفت: برای من عشق و ارادت به امام حسین (ع) در مسیر پیاده‌روی اربعین بسیار زیباست و در هیچ کجای دنیا چنین چیزی ندیده‌ام.
زیبایی‌های پیاده‌روی اربعین در هیچ جای دنیا قابل مشاهده نیست
زیبایی‌های پیاده‌روی اربعین در هیچ جای دنیا قابل مشاهده نیست
به گزارش قم نیوز احمد سلیمان که همراه با گروهی از شیعیان از شهر کیپ‌تاون کشور آفریقای جنوبی خود را به کشور عراق رسانده تا همگام با خیل عظیم زائران حسینی مسیر نجف تا کربلا را طی کند، اظهار کرد: امسال اربعین برای من خیلی عالی بوده است چون توانستیم همگام با محبان اهل‌بیت(ع) در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا شرکت کنم.

وی با بیان اینکه در این مسیر کسی تشنه و گرسنه نمی‌ماند، گفت: موکب‌های زیادی در مسیر پیاده‌روی هست که با تمام توان به مردم خدمت می‌کنند.

این شیعه اهل کشور آفریقای جنوبی با اشاره به گرمای شدید هوا در کشور عراق گفت: زائران اربعین همه این سختی را به عشق امام حسین(ع) به جان می‌خرند تا خود را به کربلا برسانند.

وی که در ادامه این گفتگو نمی‌تواند جلوی اشک‌های خود را بگیرد و بعد از چند لحظه اظهار کرد: تمام چیزی که در مسیر پیاده‌روی می‌بینیم عشق، از خود گذشتی و تلاش در راه امام حسین(ع) است.

احمد سلیمان با بیان اینکه عشق به حسین(ع) در این راه به وضوح قابل رؤیت است، ابراز کرد: برای من این عشق و ارادت به امام حسین(ع) بسیار زیباست و در هیچ کجای دنیا چنین چیزی ندیده‌ام.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchx6n6.23niqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما