شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 82880
منبع : خبرگزاری تسنیم

خادمین عراقی و ایرانی مثل دو برادر کنار هم هستند

قم نيوز : مدیر مجموعه سخاء الحسین گفت: خادمین عراقی و ایرانی حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع) مثل دو برادر کنار هم هستند و در راستای بهبود خدمت‌رسانی به زائران اربعین ارائه خدمت می‌کنند.
خادمین عراقی و ایرانی مثل دو برادر کنار هم هستند
خادمین عراقی و ایرانی مثل دو برادر کنار هم هستند
به گزارش قم نیوز سید احمد بهاءالدینی در دیدار مدیران و خادمان سخاء الحسین با حجت‌الاسلام عبدالمهدی کربلایی تولیت آستان مقدس حسینی که در دفتر ایشان برگزار شد اظهار داشت: حضرت سید الشهدا(ع) عنایت فرمودند و اجازه دادند تا برای سومین سال پیاپی این افتخار و فیض عظیم الهی نصیب شیعیان و مجموعه ما شود تا در ایام اربعین، توفیق خدمت در حرم اباعبدالله الحسین(ع) را به دست آوریم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری‌های تولیت آستان مقدس حسینی عنوان کرد: با مساعدت شما و فاضل معاون تولیت و مسئول انتظامات حرم امام حسین(ع) این لطف نصیب ما شد تا یک‌بار دیگر توفیق خادمی در این آستان مقدس را کسب کنیم.

مدیر مجموعه سخاء الحسین تصریح کرد: حضور خادمین ایرانی در حرم اباعبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین موجب وحدت بیشتر بین ملت و شیعیان ایران و عراق شده است.

  بهاءالدینی یادآور شد: ما همان‌طور که همواره برای رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای دعا می‌کنیم، برای مرجعیت عزیز عراق، حضرت آیت‌الله سیستانی نیز همیشه آرزوی سلامتی داریم و این کار را وظیفه خود می‌دانیم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب و حضرت آیت‌الله سیستانی وحدت و انسجام خیلی خوبی دارند که این موضوع مهم از اصلی‌ترین دلایل وحدت و همدلی بین شیعیان و مردم ایران و عراق است.

مدیر مجموعه سخا الحسین ابراز کرد: ان‌شاءالله بتوانیم به شکلی که اباعبدالله الحسین(ع) و قلب مقدس حضرت حجت(عج) راضی است، به زائران اربعین خدمت‌رسانی کنیم.

بهاءالدینی تصریح کرد: امیدوار هستیم خدمات ناچیز ما برای زائرین حضرت سیدالشهدا(ع) گوشه‌ای از دغدغه‌های تولیت آستان مقدس حسینی که در راستای بهبود خدمت‌رسانی و نظم بیشتر است را جبران کرده باشد.

وی یادآور شد: امسال خادمین عراقی حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع) خیلی بیشتر از سال‌های گذشته با برادران خدام ایرانی همکاری داشته و همدل‌تر شده بودند، طوری که مثل دو برادر در کنار هم به زائرین آستان مقدس حسینی خدمت‌‌رسانی می‌کردند.

مدیر مجموعه سخاء الحسین گفت: خادمین ایرانی با عشق و علاقه خاص و مشتاقانه به زائرین حرم اباعبدالله الحسین(ع) خدمت‌رسانی می‌کنند و تمام سختی‌ها را عاشقانه به جان می‌خرند تا مورد عنایات حضرت سیدالشهدا(ع) قرار بگیرند.

در پایان اظهارات سید احمد بهاءالدینی، فاضل عوز مسئول بخش انتظام و امنیت حرم حسینی به تشریح خدمات سخاء الحسین پرداخت و این خدمت‌رسانی را خالصانه، منظم و منسجم توصیف کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfxcdc.w6d0cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما