يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 82892
منبع : خبرگزاری فارس

انتقال مسافران از قم به تهران و کرج با 200 دستگاه مینی‌بوس

قم نيوز : معاون حمل و نقل اداراه کل راهداری استان قم گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته از 200 دستگاه مینی بوس با کیفیت برای جابجایی مسافرین از قم به تهران و قم کرج کمک گرفتیم.
انتقال مسافران از قم به تهران و کرج با 200 دستگاه مینی‌بوس
انتقال مسافران از قم به تهران و کرج با 200 دستگاه مینی‌بوس
به گزارش قم نیوز حمید سالاری امروز اظهار کرد: با توجه اعزام اتوبوس‌های استان برای حمل و نقل زائران حسینی تمهیدات لازم برای جابه‌جایی مسافران قمی اندیشیده شده است.

وی افزود: از روز 25 مهرماه تا 29 مهرماه اتوبوس‌های استان برای جابه‌جایی زائران حسینی به مرزهای کشور عراق اعزام شده‌اند.

معاون حمل و نقل اداراه کل راهداری استان قم تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر اتوبوس‌ها برای انتقال زائران به سمت مهران و مرزهای کشور عراق رفتند از ظرفیت انجمن صنفی حمل و نقل برای جابه‌جایی مسافران قمی به تهران و کرج استفاده کردیم.

سالاری تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته از 200 دستگاه مینی بوس با کیفیت برای جابه‌جایی مسافران از قم به تهران و کرج استفاده می‌شود.

وی گفت: طرح جابه‌جایی مسافران قمی به تهران و کرج امروز و فردا عملیاتی می‌شود، با توجه به اینکه حجم مینی بوس کمتر از اتوبوس است و ظرفیت آن زودتر تکمیل می‌شود مسافران از این طرح رضایت دارند.

معاون حمل و نقل اداراه کل راهداری استان قم خاطرنشان کرد: مسافران و زائران می‌توانند شکایات گرانفروشی بلیط را با سامانه تلفنی 141 درمیان بگذارند و همچنین انتقادات و پیشنهادت خود را به سامانه پیام کوتاه 3000141 ارسال کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcirvav.t1ar32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما