دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : 82950
منبع : خبرگزاری فارس

عملیات عمرانی تقاطع کیوانفر و پیاده‌راه انقلاب به سرعت آغاز شود

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: مجموعه شورای شهر این دیدگاه را دارند که پروژه‌های تقاطع شهید کیوانفر و پیاده‌راه انقلاب چون تمام فرآیندهای قانونی را طی کرده‌اند باید آغاز شده و عملیات اجرایی آنها به سرعت تکمیل شود.
عملیات عمرانی تقاطع کیوانفر و پیاده‌راه انقلاب به سرعت آغاز شود
عملیات عمرانی تقاطع کیوانفر و پیاده‌راه انقلاب به سرعت آغاز شود
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم، با بیان اینکه ما اربعین را پشت سر گذاشتیم در حالی که حماسه‌ای در کشور ما و عراق شکل گرفت، ضمن تقدیر از ملت ایران خصوصا مردم قم به جهت پذیرایی از زائرین اربعین اظهار کرد: براساس آمارها حدود 10 درصد از جمعیت استان قم در پیاده‌روی اربعین در کشور عراق حضور پیدا می‌کنند که به نسبت جمعیت رتبه نخست کشور است، جای بسی تقدیر و قدردانی دارد.

وی با اذعان به اینکه دشمنان به دنبال کمرنگ‌کردن اربعین بودند افزود: حضور مردم ایران اسلامی و سایر کشورها با حضور پرشور در این پیاده‌روی حماسه‌ واقعی را رقم زدند و توطئه دشمنان را خنثی کردند.

رئیس شورای شهر قم اضافه کرد: اینکه می‌بینیم مردم عراق تمام هستی خودرا با خلوص نیت در معرض پذیرایی زائرین قرار می‌دهند و زائرین با همه مشکلات و توطئه‌ها و سختی‌ها در این مراسم معنوی حضور پیدا می‌کنند قابل تحسین است.

وی گفت: خادمان مردم در مدیریت شهری قم نیز در بخش‌های مختلف خدمات گسترده‌ای در داخل شهر و کشور عراق و مرز ارائه کردند که قابل تقدیر است. محدوده‌ای که در اختیار شهرداری قم در مسیر نجف به کربلا بود جزو پاکیزه‌ترین محدوده‌های مسیر پیاده‌روی بوده است.

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه بارها به اعضای شورا حضور به موقع در جلسات را تذکر داده‌ایم تصریح کرد: امیدواریم از این پس نیز اعضا حضور به موقع در جلسات را در دستور کار خود داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به گزارش ارائه‌شده از وضعیت پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: در دو پروژه تقاطع شهید کیوانفر و پیاده‌راه انقلاب قطعا مدیریت شهری به مسائل قانونی واقف بوده و هست، مدیریت شهری قانونمند است و قانونمند هم حرکت می‌کند و مجوز گرفته و تا تجهیز کارگاه صورت گرفته و دیگران باید پاسخ دهند که طرحی که تا این مرحله رفته چرا اظهارنظرها برخلاف آن است.

جلالی بیان کرد: مجموعه شورای شهر این دیدگاه را دارند که این پروژه‌ها چون تمام فرآیندهای قانونی را طی کرده‌اند باید آغاز شده و عملیات اجرایی آنها به سرعت تکمیل شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdzn0j.yt0xk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما