سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 82960
منبع : خبرگزاری فارس

مرد فرنگی‌ قم در جمع نظامیان جهان

قم نيوز : نماینده کشتی فرنگی استان قم در ترکیب تیم منتخب نیروهای مسلح کشورمان با حریفان شرکت کننده در مسابقات نظامیان جهان به رقابت می‌پردازد.
مرد فرنگی‌ قم در جمع نظامیان جهان
مرد فرنگی‌ قم در جمع نظامیان جهان
به گزارش قم نیوز استارت رقابت‌های کشتی قهرمانی 2019 نظامیان جهان در شرق قاره کهن و به میزبان کشور چین در حالی زده شد که این مسابقات در هر دو رشته آزاد و فرنگی به انجام می‌رسد و ابتدا کشتی‌گیران آزادکار و سپس فرنگی‌کاران برای کسب مدال به روی تشک می‌روند.

در واقع این هفتمین دوره بازی‌های نظامیان جهان است که در شهر ووهان چین برگزار می‌شود و بر اساس برنامه، در روز نخست کشتی‌گیران آزادکار اوزان 57، 65، 74 و 86 کیلوگرم و در روز دوم آزادکاران اوزان 97 و 125 کیلوگرم با هدف ایستادن روی سکوهای اول تا سوم رو در روی حریفان قرار گرفتند.

اهمیت این دوره از مسابقات برای علاقمندان به ورزش و دوست‌داران رشته کشتی در استان قم، به واسطه حضور علی‌اکبر حیدری فرنگی‌کار ملی‌پوش قم در ترکیب تیم کشتی فرنگی نیروهای مسلح کشورمان است، کشتی‌گیری که افتخارات زیادی در سال‌های اخیر از میادین مختلف کسب کرده است.

حیدری فرنگی‌کار وزن 97 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی نیروهای مسلح ایران است و سال گذشته در همین ایام موفق به کسب مدال از رقابت‌های کشتی فرنگی امیدهای جهان در کشور فرانسه شد، کشتی‌گیری که از جام باشگاه‌های جهان، چند تورنمنت بین‌المللی در داخل و خارج از کشور به مدال رسیده است.

رقابت‌های اوزان 60 و 67 کیلوگرم کشتی فرنگی روز چهارشنبه اول آبان ماه برگزار می‌شود و مسابقات اوزان 77، 87، 97 و 130 کیلوگرم روز پنجشنبه دوم آبان به انجام می‌رسد و حیدری در روز دوم آبان برای به دست آوردن یک افتخار دیگر و درخشش در یک میدان برون‌مرزی جدید با حریفان سرشاخ خواهد شد.

در شرایطی که با توجه به بخشنامه مسابقات، هر کشور در هر رشته مجوز اعزام چهار کشتی گیر به این رقابت‌ها را دارد، در ترکیب تیم منتخب کشتی فرنگی نیروهای مسلح ایران در وزن 77 کیلوگرم پژمان پشتام، وزن 87 کیلوگرم مهدی فلاح، وزن 97 کیلوگرم علی‌اکبر حیدری و در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده حضور دارند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdce7o8v.jh8wpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما