سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب : 82971
منبع : خبرگزاری تسنیم

کسانی که مانع اجرای پروژه شهید کیوانفر و انقلاب هستند پاسخگوی مردم باشند

قم نيوز : رئیس شورای شهر قم گفت: کسانی که مانع اجرای این دو پروژه می‌شوند باید به صورت مستقیم پاسخگوی مردم بوده و نمی‌توان بدون دلیل آن را متوقف کرد.
کسانی که مانع اجرای پروژه شهید کیوانفر و انقلاب هستند پاسخگوی مردم باشند
کسانی که مانع اجرای پروژه شهید کیوانفر و انقلاب هستند پاسخگوی مردم باشند
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی ‌در یک صد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به شرکت پرشور مردم در پیاده‌روی اربعین اظهار داشت: بر طبق آمار ثبت‌شده استان قم رتبه نخست شرکت در پیاده‌روی اربعین را در کشور داشته و بیش از 10 درصد جمعیت قم در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

وی با تقدیر از خلوص نیت مردم عراق در پذیرایی از زائران افزود: توطئه دشمنان نیز نتوانست مانع برپایی پیاده‌رویی اربعین شده و با همه مشکلات و سختی‌ها مردم در این مراسم معنوی حضور پیداکرده و وحدت مردم ایران و عراق را به نمایش گذاشتند.

رئیس شورای شهر قم با تقدیر از خدمات شهرداری قم در داخل ایران و عراق تصریح کرد: امسال شهرداری در بخش‌های مختلف خدمات گسترده‌ای ارائه کرد و در عراق پاکیزه‌ترین بخش مسیر پیاده‌روی در حوزه شهرداری قم ثبت‌شده است.

وی در ادامه به موضوع اجرای پروژه‌های شهرداری پرداخت و بیان کرد: گزارش شهرداری درباره پروژه‌های عمرانی نشان دهنده  پویایی و فعالیت شهرداری در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور بوده و این حجم از فعالیت قابل تقدیر است.

جلالی پروژه تقاطع کیوانفر و انقلاب را مورد توجه قرارداد و تاکید کرد: در این دو پروژه مسائل قانونی به صورت کامل رعایت شده و مجوزهای لازم برای اجرای پروژه اخذشده است.

وی با ابراز تأسف از توقف این دوپروژه در مرحله‌ای اجرای عملیات عمرانی آن تصریح کرد: کسانی که مانع اجرای این دو پروژه می‌شوند باید به صورت مستقیم پاسخگوی مردم بوده و نمی‌توان بدون دلیل آن را متوقف کرد.

رئیس شورای شهر قم  ادامه داد: پروژه شهید کیوانفر و خیابان انقلاب جز مطالبات جدی مردم بوده و باید هر چه سریع‌تر عملیات عمرانی آن آغازشده و به بهره‌برداری برسد تا نارضایتی مردم  بیش از نشود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgqy97.ak9xu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما