?>?> شعبه کارگزاری بورس بیمه ایران در قم افتتاح شد | قم نیوز
چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 82988
منبع : خبرگزاری فارس

شعبه کارگزاری بورس بیمه ایران در قم افتتاح شد

قم نيوز : مراسم افتتاح شعبه کارگزاری بورس بیمه ایران امروز با حضور مدیرعامل این کارگزاری و جمعی از مدیران فعال در حوزه بورس و بیمه برگزار شد.
شعبه کارگزاری بورس بیمه ایران در قم افتتاح شد
شعبه کارگزاری بورس بیمه ایران در قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز مهدی محمود رباطی در مراسم افتتاح شعبه کارگزاری بورس بیمه ایران در قم که در هتل پارسیا برگزار شد با اشاره به اینکه باید نسبت به آموزش فرهنگ سرمایه گذاری در بورس از سنین کودکی توجه شود گفت: ضروری است که در تربیت فرزندان خود نسبت به تقویت هوش مالی اهتمام داشت تا ثمرات آن را در هنگام بزرگسالی مشاهده کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کارگزاری بورس بیمه ایران از سال 75 فعالیت خود را آغاز کرده است بیان کرد: در سال های اخیر تقویت کارگزاری بورس بیمه ایران مورد توجه قرار گرفته و با استفاده از پتانسیل بیمه ایران در استان‌ها، شاهد راه اندازی شعب این کارگزاری هستیم.

مدیرعامل کارگزاری بورس بیمه ایران با اشاره به ضرورت گسترش فرهنگ سرمایه گذاری در جامعه خاطرنشان کرد: شرکت بیمه ایران یکی از قطب‌های صنعت بیمه کشور بوده و با دارا بودن 40 درصد از بیمه کشور یکی از بنگاه‌های اقتصادی قدیمی به شمار می رود.



وی با اشاره به اینکه شهر قم د رحوزه بازار سرمایه دارای ظرفیت‌های بسیاری است، بیان کرد: قم را می توان یکی از قطب‌های اقتصادی کشور دانست و باید در این استان اقدامات لازم برای تقویت بازار سرمایه گذاری صورت گیرد.

رباطی با اشاره به اینکه دفتر کارگزاری بورس بیمه ایران به یک پایگاه توسعه بازار سرمایه کشور تبدیل می‌شود افزود: همه تلاش خود را به کار می گیریم تا شاهد رشد و توسعه بازار سرمایه در استان قم باشیم.



علی قطبی مدیر شرکت بیمه ایران دراستان قم نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در سال گذشته 500 میلیارد تومان حق بیمه در استان قم وصول شده است، بیان کرد: ما شاهد رشد 51 درصدی تولید حق بیمه در این استان بوده ایم.

وی با اشاره به گستردگی فعالیت‌های شرکت بیمه ایران یادآور شد: در خصوص پرداخت خسارت این زمان به 15 تا 20 روز کاهش یافته است تا رضایت مردم بیش از پیش جلب شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcevo8v.jh8wvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما