پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : 83049
منبع : خبرگزاری تسنیم

برخورد با گرانفروشی در استان قم تشدید می شود

قم نيوز : رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم گفت: بازرسان اتحادیه و اتاق اصناف استان در حال رصد بازار هستند و کوچک‌ترین مشکل و گزارشی مبنی برگران فروشی و کم‌فروشی به‌صورت جدی برخورد می‌شود.
برخورد با گرانفروشی در استان قم تشدید می شود
برخورد با گرانفروشی در استان قم تشدید می شود
به گزارش قم نیوز سید ابراهیم صحفی اظهار داشت:شکر و روغن به مقدار کافی و قیمت بسیار مناسب و با نرخ مصوب دربازار قم حال فروش است.

وی افزود:انبارها به لطف خدا تکمیل است و بنکداران مواد غذایی شکر و برنج و روغن وارد کرده و هیچ مشکلی درزمینهٔ کالای اساسی نداریم و قیمت‌ها متعال و خوب است.

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تنظیم بازار تصریح کرد:جلسات توجیهی برای اعضای اتحادیه بنکداران استان به‌صورت مرتب در حال برگزاری است و اطلاع‌رسانی در کانال اتحادیه و توسط سایت و پیامک انجام می‌شود و نسبت به موارد موردنظر تأکید می‌شود.

صحفی گفت: بازرسان اتحادیه و اتاق اصناف استان در حال رصد بازار هستند و کوچک‌ترین مشکل و گزارشی مبنی برگران فروشی و کم‌فروشی به‌صورت جدی برخورد می‌شود و در زمینهٔ  گران‌فروشی تعارف نداریم چون حق مردم است و نباید ضایع شود.

وی بیان کرد:در برخی از کالاها نظیر رب گوجه‌فرنگی و تن ماهی شاهد کاهش قیمت هستیم و بازار به یک تعادل خوبی رسیده است و امیدواریم قیمت‌ها متعادل‌تر شود چون هرچه قیمت‌ها پایین‌تر بیاید خریدوفروش بیشتر و بازار رونق بهتری می‌گیرد.

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم خاطرنشان کرد:درزمینهٔ لبنیات و حبوبات هیچ مشکلی نداریم و انبارها از اجناس تکمیل است،  تلاش می‌شود که با پایین‌ترین قیمت و بهترین کیفیت اجناس مور نیاز را به دست مصرف‌کنندگان برسانیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdnz0j.yt0so6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما