پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 83189
منبع : خبرگزاری تسنیم

انتقاد استاندار از تابلوهای ورودی و خروجی در قم؛ تناسبی با جایگاه قم ندارند

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به لزوم ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در ورودی و خروجی شهر گفت: در ساماندهی این تابلوها باید اولویت‌های فرهنگی را در نظر گرفت، متأسفانه وضعیت فعلی تناسبی با جایگاه استان قم ندارد.
انتقاد استاندار از تابلوهای ورودی و خروجی در قم؛ تناسبی با جایگاه قم ندارند
انتقاد استاندار از تابلوهای ورودی و خروجی در قم؛ تناسبی با جایگاه قم ندارند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه شورای فرهنگ عمومی در ساختمان اداری آستانه مقدسه با قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران راهپیمایی اربعین اظهار داشت: امسال تعداد زائران و موکب‌های قمی، افزایش دو برابری نسبت به سال قبل داشته است، از این‌رو باید به نحوی شایسته از این ظرفیت‌ها و مانور فرهنگی و سیاسی اربعین استفاده کرد.

استاندار قم افزود: تصویرسازی و ارائه مستند دقیق از اقدامات ستاد اربعین استان اهمیت زیادی دارد و این اقدامات به‌ویژه در میزبانی از زائران ایرانی و خارجی اربعین و اسکان آن‌ها در مصلای قدس باید مستندسازی شود، همچنین با رصد و پایش، آسیب‌ها و نواقص شناسایی و رفع شود.

وی با بیان اینکه 13 آبان،نماد وحدت ملی و استکبارستیزی است و راهپیمایی این‌روز نباید بهره‌برداری سیاسی،جناحی و انتخاباتی شود. خاطرنشان کرد: راهپیمایی 13 آبان، یک مانور بزرگ در تجلی قدرت ملی است و باید از جهت‌گیری‌های حزبی و جناحی و مسائلی که شائبه تبلیغات زودهنگام را ایجاد کرده پرهیز شود.

سرمست با اشاره به لزوم ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در ورودی و خروجی شهر گفت: در ساماندهی این تابلوها باید اولویت‌های فرهنگی را در نظر گرفت، متأسفانه وضعیت فعلی تناسبی با جایگاه استان قم ندارد و امیدواریم این تابلوها بر اساس سازوکارهای قانونی و پیگیری مصوبات اصلاح شود.

استاندار قم بیان کرد: تابلوهای تبلیغاتی باید به محتواهای فرهنگی تغییر کند و شهردار قم نیز در این زمینه عملیات اصلاح تابلوها را بر عهده بگیرد.

وی گفت: باید پیش‌بینی‌های لازم برای تحقق اهداف شورای فرهنگ عمومی در تغییر این تابلوها صورت بگیرد و در مرحله نخست عوارضی قم این طرح را آغاز کند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdci3zav.t1apv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما