سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 83358
منبع : خبرگزاری فارس

استفاده از ظرفیت جهانی بارگاه امام رضا(ع) برای نشر معارف دینی

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید گفت: باید از ظرفیت جهانی بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) در مسیر احیا و نشر معارف نورانی قرآن و اهل بیت علیهم السلام استفاده کرد.
استفاده از ظرفیت جهانی بارگاه امام رضا(ع) برای نشر معارف دینی
استفاده از ظرفیت جهانی بارگاه امام رضا(ع) برای نشر معارف دینی
به گزارش قم نیوز آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار تولیت آستان قدس رضوی با تقدیر و تشکّر از فعالیت‌های انجام شده در آستان امام رضا(ع) اظهار کرد: مقام خدمتگزاری به آستان مقدّس حضرت امام رضا(ع) افتخار بزرگی است که نصیب شما شده است و باید شاکر این نعمت عظمی باشید و شکر آن این است که بتوانید تمام سعی و تلاش خود را در احیای امر اهل بیت علیهم السلام به کار بگیرید و به زائران آن حرم ملکوتی به بهترین نحو خدمت‌ کنید.

وی در بخشی از بیانات خود، با اشاره به جایگاه معنوی مشهد مقدس بیان کرد: مشهد، پایگاه بزرگ امامت و ولایت است. حرم مطهر حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) مورد احترام همه مسلمانان و حتی غیر مسلمانان است.

این مرجع تقلید تصریح کرد: هر زائری که وارد آنجا می شود، باید بتواند از فضای معنوی آن حریم امن الهی استفاده کرده و معنویت ومعارف والای رضوی را سوغاتی ببرد. باید از ظرفیت جهانی این بارگاه ملکوتی، در جهت احیا و نشر معارف نورانی قرآن و اهل بیت علیهم السلام استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نسبت به مسائل دینی و فرهنگی شهر مقدس مشهد اهتمام جدی داشته باشید تا بتوانید فضای این شهر مقدّس را آکنده از معنویت و نورانیت معارف رضوی کنید و مسؤولیت امر به معروف و نهی از منکر را که بر عهده همه ماست به بهترین شکل انجام دهید.

آیت الله صافی گلپایگانی یادآور شد: نسبت به زائرانی که وضعیت مادّی خوبی ندارند و تسهیل در امر آنها، توجّه بیشتری داشته باشید که مورد رضایت آن حضرت خواهد بود.

وی، ضمن مسألت توفیقات روزافزون برای حجت الاسلام والمسلمین مروی بیان کرد: در آنچه ما شنیدیم و دیدیم، بحمدالله تعالی موفق بودید و ان‌شاء الله روزبه روز بر توفیقات شما افزوده شود و عنایات حضرت ولی عصر(عج) شامل حال شما و همه خدمتگزاران شریف آستان حضرت ثامن الائمه علیهم‌السلام شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcg7w97.ak9wn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما