سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 83359
منبع : خبرگزاری فارس

قم میزبان بانوان بدمینتون‌باز ایران شد

قم نيوز : شهر قم روزهای پایانی هفته جاری از بانوان بدمینتون‌باز شرکت کننده در فصل 1398 رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر باشگاه‌های کشور میزبانی می‌کند.
قم میزبان بانوان بدمینتون‌باز ایران شد
قم میزبان بانوان بدمینتون‌باز ایران شد
به گزارش قم نیوز امسال رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر بدمینتون زنان باشگاه‌های کشور در دو گروه با حضور هشت تیم به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برگزار می‌شود تا دو تیم هر گروه مجوز صعود به مرحله نهایی این دوره از مسابقات را کسب کنند.

تیم هیأت بدمینتون قم یکی از هشت تیم حاضر در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون زنان ایران است که در گروه دوم مقدماتی جای دارد و برای عبور از این مرحله و راهیابی به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر با تیم‌های فراز شیراز، سام اکسوان تهران و عمران شهر جدید گلبهار مسابقه می‌دهد.

مهر ماه امسال بود که استارت فصل 1398 لیگ دسته اول بدمینتون زنان باشگاه‌های کشور در هر دو گروه زده شد و دیدارهای دور رفت مرحله مقدماتی گروه دوم به میزبانی هیأت بدمینتون فارس در شهر شیراز به انجام رسید و زنان بدمینتون‌باز قم در جایگاه دوم گروه خود قرار گرفتند.

در این گروه تیم فراز شیراز با کسب سه پیروزی متوالی در صدر جدول رده‌بندی جای گرفته، تیم هیأت بدمینتون قم با کسب هفت امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد و تیم سام اکسوان تهران با کسب پنج امتیاز سوم است، ضمن اینکه تیم عمران شهر جدید گلبهار امتیاز مقام چهارم این گروه را در اختیار دارد.

حالا نوبت به دیدارهای دور برگشت مرحله مقدماتی این دوره از پیکارهای لیگ دسته اول بدمینتون زنان ایران رسیده، لیگی که با عنوان جام ولایت برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در گروه دوم طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون بدمینتون روزهای 15 و 16 آبان ماه در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

این مسابقات با عنوان دومین رویداد ورزشی کنگره ملی شهدای استان قم از صبح روز پنجشنبه هفته جاری در تالار بدمینتون زنده‌یاد فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز می‌شود تا بعد از دو روز رقابت، چهره دو تیم صعود کننده به مرحله نهایی فصل جاری لیگ دسته اول بدمینتون زنان ایران در قم مشخص شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchwxn6.23nxmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما