پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : 83394
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
بانوی شاعر آیینی:

شاعران آیینی توجه بیشتری به شعر مهدوی داشته باشند

قم نيوز : بانوی شاعر آیینی بر لزوم توجه بیش از پیش شاعران آیینی به شعر مهدوی تأکید کرد.
شاعران آیینی توجه بیشتری به شعر مهدوی داشته باشند
شاعران آیینی توجه بیشتری به شعر مهدوی داشته باشند
به گزارش قم نیوز وحیده گرجی ضمن تبریک فرارسیدن نهم ربیع الاول  سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت حجت بن الحسن (ع) اظهار داشت: گرچه همه اهل بیت (ع) بر اساس آن حدیث نورانی، نور واحد هستند اما در زمان ما باید توجهات به حضرت ولی عصر(ع) بیشتر باشد و نباید بگذاریم که گرفتاری های زمانه ما را از ایشان غافل کند.

وی افزود: هر چند که توجه به شعر در رابطه با امام حسین(ع) بیشتر از سایر اهل بیت(ع) است و دو ماه محرم و صفر و عزاداری های این ایام باعث شده که شاعران آیینی توجه بیشتری به سیدالشهدا(ع) داشته باشند اما ما نباید در عرصه شعر و ادبیات در قبال دیگر حضرات معصومین(ع) به خصوص امام زمان(عج) کوتاهی داشته باشیم.

این شاعر آیینی همچنین گفت: شرایط امروز جامعه و تهاجم فرهنگی و اعتقادی دشمنان می طلبد که به بهانه های مختلف از جمله برگزاری کنگره ها و همایش ها و نشست های شعری، توجه به شعر مهدوی صورت بگیرد چرا که یکی از تاثیرگذارترین راه های تبیین و انتقال مفاهیم مهدوی و بیان حقانیت حضرت حجت(عج) همین مساله است.

وی اضافه کرد: مسئولان گرچه تعلل هایی در این باره دارند؛ اما خود شاعران نیز باید با دغدغه باشند و به عقیده بنده، یکی از عرصه های آتش به اختیاری نسل جوان، فعالیت در زمینه شعر مهدوی است، به خصوص این که در شرایط فعلی، کمتر شعر خوب در عرصه مهدوی سروده شده و می شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtw97.ak9wy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما