جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۵۹
کد مطلب : 83398
منبع : خبرگزاری تسنیم
رئیس جهاد دانشگاهی استان قم:

باخت نماینده قم در دومین هفته لیگ برتر بسکتبال/ شیمیدُر 20 ثانیه کم آورد

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدُر قم در دومین هفته لیگ برتر بسکتبال ایران نتیجه را برابر تیم مهرام تهران واگذار کرد.
باخت نماینده قم در دومین هفته لیگ برتر بسکتبال/ شیمیدُر ۲۰ ثانیه کم آورد
باخت نماینده قم در دومین هفته لیگ برتر بسکتبال/ شیمیدُر ۲۰ ثانیه کم آورد
به گزارش قم نیوز تیم بسکتبال شیمیدُر قم در دومین هفته لیگ برتر در بازی با تیم مهرام تهران با نتیجه 83 بر 82 نتیجه را واگذار کرد.

این بازی که در اکثر دقایق مساوی دنبال می شد اما لحظه ای غفلت از تیم شیمیدُر سبب شد تا نماینده استان قم در لیگ برتر بسکتبال این بازی را با یک امتیاز واگذار کند.

نماینده قم در شرایطی این بازی را واگذار کرد که هفته نخست توانسته بود با نتیجه 97 بر 71 تیم شورا و شهرداری قزوین را شکست دهد.

تیم بسکتبال شیمیدُر روز دوشنبه میزبان تیم مس کرمان است.

محمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال شیمیدُر قم پس از پایان بازی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت:یک لحظه غفلت کردیم و همان غفلت سبب شد بازی را واگذار کنیم.

وی افزود:تیم مهرام بسیار بازی خوبی انجام داد و به این تیم تبریک می گویم و قسمت نبود ببریم، داوری این بازی باید بررسی شود چون سوت هایی که زده می شد بین بازیکنان متفاوت بود.

مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران نیز بیان کرد: هدف تیم ما قهرمانی است ولی شرایط بازی تعیین کننده است،امیدوارم این موضوعات به نفع بسکتبال کشورمان باشد و رقابت های خوبی را مشاهده کنیم.

به گزارش تسنیم،بنابر دعوت و حمایت مسئولان استان قم و مستقر بودن مجموعه های شیمیدر در این شهر تیم شیمیدر که سال های گذشته به عنوان نماینده تهران در رقابتهای لیگ برتر بسکتبال شرکت کرده بود از 22 مهرماه به طور رسمی به قم منتقل شد و میزبانی های این تیم نیز در قم برگزار می شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaaena.49neo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما