جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 83414
منبع : خبرگزاری فارس

والیبال بانوان پس از 11 سال در لیگ برتر

قم نيوز : تیم والیبال بانوان قم به نام افق بعد از سال‌ها در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی این رشته یعنی لیگ برتر ایران برابر حریفان خود به میدان خواهد رفت.
والیبال بانوان پس از 11 سال در لیگ برتر
والیبال بانوان پس از 11 سال در لیگ برتر
به گزارش قم نیوز بعد از قطعی شدن حضور تیم والیبال مردان افق قم در مسابقات فصل 1398 لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، خبر جدید و اتفاق ویژه در والیبال قم به اعلام قطعی حضور تیم والیبال زنان افق قم در پیکارهای فصل جدید لیگ برتر ایران اختصاص دارد.

این در حالی است که سال‌ها از حضور بانوان قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های والیبال ایران خبری نبود و کمتر کسی انتظار داشت بانوان والیبالیست قم به یک‌باره برای حضور در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی کشور اعلام آمادگی کنند اما در هیاتی که یک والیبالی به نام محمدمهدی حلوایی ریاست آن را بر عهده دارد، این اتفاق رخ داد.

در واقع با قرعه‌کشی رقابت‌های فصل 1398 لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور، نام افق قم بین ۹ تیم شرکت کننده در این مسابقات قرار گرفت و افقی‌ها در حالی حریفان خود را شناختند که والیبالی می‌گویند نزدیک به 11 سال است که والیبال زنان قم از این سطح رقابت‌های باشگاهی دور بوده است.

به همت مجموعه افق و با نام این باشگاه امسال تیم بانوان قم در لیگ برتر کشور به میدان می‌رود، لیگی که با قرعه‌کشی آن نخستین حریف تیم زنان افق قم نیز مشخص شده و این تیم در هفته نخست رقابت‌ها دیداری خارج از خانه برابر تیم اطلس تهران برگزار می‌کند، لیگی که در هفته نخست آن چهار بازی به انجام می‌رسد.

در دوره جدید پیکارهای لیگ برتر والیبال زنان ایران تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، شورا و شهرداری قزوین، پیکان تهران، باریج اسانس کاشان، سایپا تهران، اکسون تهران و هیات والیبال فارس رقبای تیم بانوان افق قم هستند، لیگی که به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و استارت آن از روز پنجشنبه 30 آبان زده می‌شود.

برنامه هفته نخست لیگ برتر والیبال:

ذوب‌آهن اصفهان – پیکان تهران

باریج اسانس کاشان – سایپا تهران

اطلس تهران – افق قم

اکسون تهران – فارس

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjxxeo.uqetvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما