شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 83425
منبع : خبرگزاری فارس

اقدام عجیب هیأت گلف قم

قم نيوز : هیأت گلف استان قم در اقدامی جالب و البته عجیب برنامه‌های آموزشی و استعدادیابی دختران دانش‌آموز را در نمازخانه یکی از مدارس قم اجرا کرد.
اقدام عجیب هیأت گلف قم
اقدام عجیب هیأت گلف قم
به گزارش قم نیوز گلف که یکی از 44 هیأت ورزشی فعال در استان قم به شمار می‌رود و در دهه 1380 فعالیت خود را در قم آغاز کرده، با هدف توسعه و پیشرفت این رشته برنامه‌های متنوع آموزشی را در هر دو بخش آقایان و بانوان و در رده‌های سنی مختلف اجرا می‌کند.

این هیأت ورزشی یک مجموعه به نام آکادمی گلف و مینی‌گلف در بزرگترین مجموعه ورزشی شهر قم یعنی ورزشگاه شهید حیدریان دارد و در برخی بوستان‌ها نیز به اجرای برنامه‌های این رشته می‌پردازد اما آموزش دختران دانش‌آموز در نمازخانه یکی از مدارس، اقدامی جالب و البته عجیبی است که اخیرا توسط این هیأت انجام شده است.

هیأت گلف استان قم در اقدامی عجیب و در فضایی نامناسب برای آموزش و استعدادیابی یکی از رشته‌های زیر مجموعه خود به نام وودبال ویژه دانش‌آموزان دختر، اجرای این آموزش را در نمازخانه یک مدرسه برگزار کرد، برنامه‌ای که به مناسبت روز دانش‌آموز و با حضور رئیس کمیته وودبال هیأت گلف برگزار شد.

انتشار این خبر پاسخ هیأت گلف استان قم را به دنبال داشت و این هیأت در تشریح این موضوع اینگونه اطلاع‌رسانی کرد: علیرغم کمبود شدید برخی امکانات اولیه در مدارس، اعم از سالن‌ها یا مکان‌های ورزشی استاندارد، هیأت گلف و مربیان بر خود لازم می‌دانند از حداکثر امکانات و فضای موجود، در جهت آموزش به دانش‌آموزان و به دنبال آن ایجاد نشاط در بین آنان اقدام نماید.

لازم به ذکر است هیأت گلف استان قم با توجه به تمامی محدودیت‌ها و کم لطفی‌ها، این اقدام را مثبت، فرهنگی و در راستای تعامل ورزش انجام داده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbsabw.rhbf5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما