شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 83430
منبع : خبرگزاری فارس

نخستین نمایشگاه مسابقه عکس تئاتر قم برپا شد

قم نيوز : نخستین نمایشگاه مسابقه عکس تئاتر قم با حضور معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس انجمن نمایش قم در نگارخانه شهید آوینی آغاز به کار کرد.
نخستین نمایشگاه مسابقه عکس تئاتر قم برپا شد
نخستین نمایشگاه مسابقه عکس تئاتر قم برپا شد
به گزارش قم نیوز نمایشگاه مسابقه عکس تئاتر قم که با ایده ای نو و خلاقانه از سوی انجمن نمایش در حاشیه برگزاری جشنواره تئاتر استانی در قم برپا شده، موجب تشویق عکاسان حرفه ای و غیر حرفه ای برای شرکت در این مسابقه شد.

حسن دلیرمعاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، اظهار کرد: این نمایشگاه از معدود نمایشگاه‌های تخصصی حوزه تئاتر است که امیدواریم به جشنواره تئاتر استانی محدود نشود.

محمدرضا آزاد مدرس دانشگاه و پیشکسوت تئاتر نیز بیان کرد: تنها چیزی که تئاتر میرا را به تئاتر زنده در سال‌های طولانی تبدیل می کند، پوستر و عکس‌های آن است.

وی با اشاره به اینکه از تئاتر قم در تاریخ عکس چندانی به جا نمانده است، تصریح کرد: این فقدان ضربه‌های سنگینی به بدنه تئاتر قم وارد کرده است.

این پیشکسوت تئاتر با تقدیر از مجموعه عکاسانی که نسبت به ثبت این نمایش‌ها در قاب تصویر پیشگام بودند گفت: این عکاسان با آثار خود موجب شدند که حیات تئاتر قم جاودانه بماند.

فرحان فرحناک مسؤول برگزاری این نمایشگاه نیز گفت: نخستین مسابقه نمایشگاه عکس تئاتر قم تا 24 آبان ماه به غیر از جمعه‌ها میزبان علاقمندان است.

وی شمار عکاسانی که در این مسابقه شرکت کردند را 21 عکاس ذکر کرد و گفت: 100 اثر به دبیرخانه ارسال شد که با داوری کوروش جوان، رضا جاویدی و سید حسین فدایی حسین 32 اثر به بخش رقابت و نمایشگاه راه یافت.

مسؤول برگزاری نخستین نمایشگاه مسابقه عکس تئاتر قم اضافه کرد: با رای هیئت داوران از نفرات برتر اول تا سوم در اختتامیه جشنواره تئاتر استان قم تقدیر و تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchvkn6.23nxxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما