شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : 83453
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت ووشوی قم خبر داد؛

کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور توسط دختر ووشوکار قمی

قم نيوز : رئیس هیئت ووشوی استان قم از کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور توسط پریسا حیدری، دختر ووشوکار قمی خبر داد.
کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور توسط دختر ووشوکار قمی
کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور توسط دختر ووشوکار قمی
به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده اظهار داشت: رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور در بخش بانوان با حضور برترین‌های ووشوی کشور در شهر تبریز برگزار شد و حاصل حضور تیم ووشوی استان قم در این رقابت‌ها یک مدال ارزشمند طلا بود.

وی افزود: تیم ووشوی استان قم با ترکیبی از سانداکاران و تالوکاران در این پیکارها حاضر بود که تنها مدال تیم ووشوی قم در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم به دست آمد به طوری که پریسا حیدری از قم موفق شد مدال طلای این دسته وزنی را از آن خود کند.

رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: حیدری با شکست دادن تمامی حریفان خود تا فینال پیش رفت و بالاتر از فریناز نذیری قهرمان شد و سکینه قاسم زاده از آذربایجان شرقی الف و سیده مائده موسویان از کیش در جایگاه سوم مشترک این وزن قرار گرفتند.

محمدزاده بیان داشت: آن چه ارزش مدال طلای پریسا حیدری را افزایش می‌دهد این است که او پس از مدت‌ها دوری از میادین و به دلیل پارگی رباط صلیبی در سال ۹۷ در تمرینات تیم ملی جوجیتسو زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و مدتی طولانی از ورزش به دور بود اما بازگشت موفقی داشت و توانست طلای ووشوی کشور را کسب کند.

وی عنوان کرد: پریسا حیدری با این مدال طلا جواز حضور در اردوی تیم ملی ووشو را به دست آورده است. این ووشوکار پیش از این سابقه حضور در مسابقات درون اردویی تیم ملی و کسب عناوین کشوری را داشته است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc10q4.2bq1p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما