يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 83457
منبع : خبرگزاری فارس

2 نشان برنز رهاورد قمی‌ها از جام سفیر کره‌جنوبی

قم نيوز : حاصل حضور 10 تکواندوکار قم در سی‌امین دوره پیکارهای تکواندو جام سفیر کره‌جنوبی کسب دو عنوان سومی و نشان برنز این مسابقات بود.
2 نشان برنز رهاورد قمی‌ها از جام سفیر کره‌جنوبی
2 نشان برنز رهاورد قمی‌ها از جام سفیر کره‌جنوبی
به گزارش قم نیوز تیمی که متشکل از 10 تکواندوکار نوجوان و آینده‌دار به نمایندگی از هیأت تکواندو استان قم راهی رقابت‌های سال 1398 قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شده بود، سرانجام با کسب دو مقام سومی از بخش‌های قرآنی و مبارزه به کار خود در این پیکارها پایان داد.

در واقع این سی‌امین دوره مسابقات قهرمانی کشور بود که با عنوان جام سفیر کره‌جنوبی به میزبانی هیأت تکواندو استان مازندران در سالن سرداران شهید نوبخت بابلسر به انجام رسید و دو مدال برنز تیم منتخب هیأت تکواندو قم از رقابت‌های روز نخست به دست آمد اما در روز دوم مدالی نصیب تیم قم نشد.

مجموعا 306 تکواندوکار در این دوره از رقابت‌ها به میدان رفتند و پیکارهای روز نخست با مسابقات قرآنی آغاز شد که ابوالفضل حیدری از تیم هیأت تکواندو قم در این بخش عملکرد موفقی داشت و بعد از نماینده‌های قزوین و کرمانشاه رتبه سوم را کسب کرد و نخستین نشان برنز را برای تیم قم به ارمغان آورد.

در نخستین روز رقابت‌های بخش مبارزه، تکواندوکاران اوزان منهای 45، 51، 59، 68 و 78 کیلوگرم به میدان رفتند و هوگوپوشان استان‌های فارس، مازندران، کرمانشاه، آذربایجان‌شرقی و خوزستان نشان طلا را بر گردن آویختند اما سهم قم مقام سومی و نشان برنز کیوان کاظمی در وزن سوم بود.

در وزن سوم تکواندوکاران 51 کیلوگرم به مبارزه با یکدیگر پرداختند و کیوان کاظمی از تیم هیأت تکواندو قم با ایستادن بر سکوی سوم این وزن دومین نشان برنز را نصیب تیم قم کرد، در شرایطی که علیرضا حسین‌پور از تیم هیأت مازندران و ایمان کاظمی از تیم هیأت تهران قهرمان و نایب‌قهرمان این وزن شدند.

از پیکارهای روز دوم در اوزان منهای 48، 55، 63، 73 و به اضافه 78 کیلوگرم مدالی نصیب تیم قم نشد و در پایان مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر سال 1398، تکواندوکاران مازندران قهرمان جام سفیر کره جنوبی شدند، آذربایجان شرقی و اصفهان در رده‌های دوم و سوم ایستادند و قم با دو نشان برنز چهاردهم شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgut97.ak9wn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما