يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : 83471
منبع : خبرگزاری فارس

استعدادهای بسکتبال قم در لیگ دسته اول ایران

قم نيوز : تیم هیأت بسکتبال قم در دوره جدید پیکارهای لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر با حریفان رقابت می‌کند.
استعدادهای بسکتبال قم در لیگ دسته اول ایران
استعدادهای بسکتبال قم در لیگ دسته اول ایران
به گزارش قم نیوز بعد از انتقال رسمی تیم لیگ برتری مطرح و سرشناس شیمیدر از تهران به قم و شوک به علاقمندان این رشته، امروز هیأت بسکتبال استان قم رسما اعلام کرد با برگزاری جلسات متعدد و کارشناسی‌های صورت گرفته، قم در لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران نیز تیم‌داری می‌کند.

از هیأت بسکتبال استان قم خبر رسیده که متولّی این رشته قصد دارد تیمی متشکل از بازیکنان بومی و آینده‌دار این رشته را که در سال‌های اخیر حضور در مسابقات مختلف رده‌های سنی جوانان و نوجوانان را تجربه کرده‌اند در لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور به میدان بفرستد.

این بدان معناست که بسکتبال قم با استفاده از توان بومی و ظرفیت ورزشکاران مستعد و نخبه این رشته، در صدد است برای تیم لیگ برتری شیمیدر پشتوانه‌سازی کند و استعدادهای حضور در سطوح بالاتر را بعد از کسب تجربه در لیگ دسته اول ایران راهی شیمیدر و بازی در لیگ برتر بسکتبال ایران کند، اتفاقی که می‌توان آن را به فال نیک گرفت.

کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال نیز امروز برنامه فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران را اعلام کرد و تیم هیأت بسکتبال قم در گروه نخست مقدماتی با تیم‌های اسدآباد همدان، آینده‌سازان، خانه فرهنگ، پاسارگاد مشهد، مهرام تهران، مدرسه بسکتبال آتشی، کوچین آمل، نبوغ اراک، دانش‌فراز البرز، امید تهران، آرارات تهران، خانه بسکتبال کرمانشاه و خانه بسکتبال کردستان رقابت خواهد کرد.

بازی‌های فصل جدید لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران از روز 24 آبان ماه رسما آغاز می‌شود و طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال، تیم هیأت بسکتبال قم در هفته نخست این مسابقات در میهمانی تیم خانه بسکتبال کرمانشاه به میدان می‌رود و روز 28 آبان در قم میزبان تیم امید تهران خواهد بود.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdccs0q4.2bq1m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما