يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب : 83476
منبع : خبرگزاری مهر
در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال؛

تیم شیمیدر قم در خانه پذیرای مس کرمان است

قم نيوز : در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال تیم شیمیدر قم در خانه پذیرای مس کرمان است و برای کسب دومین پیروزی فصل به میدان می‌رود.
تیم شیمیدر قم در خانه پذیرای مس کرمان است
تیم شیمیدر قم در خانه پذیرای مس کرمان است
به گزارش قم نیوز هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان کشور روز دوشنبه ۲۰ آبان برگزار می‌شود و در یکی از دیدارها در قم، تیم شیمیدر قم برای کسب دومین پیروزی این فصل خود به میدان می‌رود.

تیم‌های شیمیدر قم و مس کرمان در حالی از ساعت ۱۶ روز دوشنبه در سالن شهید حیدریان قم برابر هم قرار می‌گیرند که هر دو تیم در هفته‌های اول و دوم لیگ برتر، صاحب یک برد و یک باخت شده‌اند و هم امتیاز هستند.

تیم شیمیدر قم در اولین دیدار فصل خود در قم برابر تیم شورا و شهرداری قزوین به پیروزی رسید اما در جدال حساس و بزرگ هفته دوم برابر تیم مهرام در تهران با یک امتیاز اختلاف، نتیجه را واگذار کرد و بازنده شد.

تیم مس کرمان نیز در هفته نخست لیگ برتر در شهرکرد تیم رعد پدافند هوایی این شهر را ۷۲ بر ۶۹ شکست داد اما در هفته دومدر خانه ۷۸ بر ۹۶ به ذوب آهن اصفهان باخت تا هر دو تیم با شکست به استقبال بازی روز دوشنبه در قم بروند.

آرن داوودی، مسعود سلیمانی، محمد جمشیدی، محمد دلیرزهان، مهدی کامرانی، اصغر کاردوست و مایک رستم پور به همراه درو درغوکاسیان، رافی درغوکاسیان، می‌رو غازاریان، امین صداقت و محمد اجاقی ترکیب احتمالی ۱۲ نفره شیمیدر در این بازی را تشکیل می‌دهند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch-kn6.23nxqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما