دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : 83502
منبع : خبرگزاری تسنیم

سالانه 14 هزار نفر از طلاب و روحانیون در اردوی راهیان نور حضور پیدا می‌کنند

قم نيوز : مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور بابیان اینکه سالانه ۱۴ هزار نفر روحانیون در راهیان نور حضور پیدا می‌کنند، گفت: ۱۴۵۶ پایگاه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون در ۱۲۰ حوزه مقاومت فعال است.
سالانه ۱۴ هزار نفر از طلاب و روحانیون در اردوی راهیان نور حضور پیدا می‌کنند
سالانه ۱۴ هزار نفر از طلاب و روحانیون در اردوی راهیان نور حضور پیدا می‌کنند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام غلامرضا شفیع‌زاده،ظهر امروز در نخستین نشست مشترک مسئولین سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان‌ها و مدیران حوزه‌ای علمیه خواهران در قم اظهار داشت:پیامبر(ص)، الگوی اخلاق، گذشت و ایثار بود و حتی در جریان عفو عمومی از قصاص قاتل حمزه، عموی خود نیز چشم‌پوشی کرد.

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور افزود: چنین شخصیتی الگوی بزرگی برای بسیجیان و متولیان عرصه فرهنگی است.

وی بابیان اینکه حوزه‌های علمیه باید انقلابی باشند تصریح کرد: بسیج،برنامه‌های متنوعی را در حوزه‌های علمیه کشور طراحی کرده و ترویج گفتمان حوزه ولایت‌فقیه و تقویت روحیه استکبارستیزی و همگرایی برای عمل به مطالبات رهبری و رویکرد تمدنی حوزه و تقویت تفکر انقلابی ازجمله این برنامه‌هاست.

حجت‌الاسلام شفیع‌زاده، بیان کرد: 1456 پایگاه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون در 120 حوزه مقاومت فعال است،در این راستا 79 حوزه مقاومت برای خواهران و 41 حوزه برای برادر و 905 پایگاه ویژه برادران و 556 پایگاه از آن خواهران است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه هدف برای بسیج طلاب و اساتید 335 هزار نفر است که با توجه به جمعیت 160 هزاری خواهران در کشور انتظار می‌رود این جامعه هدف نیز گسترش یابد.

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور عنوان کرد:یکی از رویکردهای بسیج،حضور هدفمند و برنامه‌ریزی‌شده طلاب در اربعین بود که امسال 14 هزار و 206 روحانی در پیاده‌روی اربعین حضور داشتند.

وی گفت:همکاری و تعامل سازنده‌ای با حوزه علمیه سراسر کشور داریم که ظرفیت مهمی در تحقق اهداف است.

حجت‌الاسلام شفیع‌زاده افزود: 10 هزار نفر از اساتید برادر در حال تدریس هستند که 20 درصد از این جمعیت جذب بسیج شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه بسیج اساتید خواهر نیز به‌زودی فعال می‌شود،گفت:7 هزار استاد در حوزه خواهران داریم که هنوز برنامه منسجمی از سوی بسیج برای این قشر نداشته‌ایم.

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور ادامه داد:سالانه 14 هزار نفر روحانیون در راهیان نور حضور پیداکرده و به شبهات پاسخ می‌دهند، در سیل اخیر در کشور 12 هزار و 614 نفر از طلاب و روحانیون برادر به کمک آسیب دیدگان حضور داشتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchimn6.23nxvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما