دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : 83503
منبع : خبرگزاری تسنیم

پایگاه بسیج در 500 مدرسه علمیه خواهران سراسر در کشور فعال است

قم نيوز : معاون حوزه‌های علمیه خواهران گفت: در ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهر در سراسر کشور،پایگاه بسیج فعال است و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را دنبال می‌کنند.
پایگاه بسیج در ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران سراسر در کشور فعال است
پایگاه بسیج در ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران سراسر در کشور فعال است
به گزارش قم نیوز معصومه ظهیری ظهر امروز در اولین نشست مشترک مسئولین سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان‌ها و مدیران حوزه‌ای علمیه خواهران در قم اظهار داشت: بسیج،ظرفیتی بالنده و ارزشمند و گره،گشای بسیاری از مشکلات است،بسیج جامعه چند ده‌میلیونی با دستور امام تشکیل شد و هرروز بر خیل آن افزوده می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران افزود: رهبری درباره بسیج فرمودند همه اقشار در بسیج سهیم هستند و این اهمیت حضور بسیج درصحنه‌های مختلف را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد:در این میان روحانیت بسیجی به‌عنوان پیشگامان این جریان دارای نقش مهمی هستند، ما در این مسیر نیاز به بصیرت،آگاهی ،حضوری همه‌جانبه و وحدت رویه داریم.

ظهیری عنوان کرد: مورخان و محدثان، تاریخ و میراث ارزشمند شیعه را به دست ما سپرده‌اند که باید از آن صیانت کنیم و ر دفاع از ارزش‌ها درصحنه بمانیم.

وی خاطرنشان کرد:اگر امت رسول‌الله دچار انحراف از مسیر شدند به این دلیل است که عمود خیمه اسلام و ولایت مورد غفلت قرار گرفت وعده‌ای در پیروی از ولایت و امامت دچار لغزش شدند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: در طول تاریخ زعامت و پیشگامی در صیانت از ولایت بر عهده آگاهان بوده است و اگر از شخصیتی چون حضرت ابوالفضل(ع) در مطیع بودن از ولایت سخن به میان می‌آید به دلیل بصیرت و آگاهی اوست.

وی افزود:افراد زیادی در طول انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی به جان‌فشانی پرداختند،به‌طورکلی هرگاه با بصیرت و آگاهی و به‌موقع عمل کردیم، موفق بوده‌ایم باید در جریان مبارزه با تهاجم فرهنگی و مقابله بانفوذ از غفلت پرهیز کنیم و بصیر و هوشیار باشیم.

ظهیری عنوان کرد:همه باید در برهه‌های حساس، به حمایت از ولایت و خیمه انقلاب بپردازیم و  در کنار هم باشیم و با وحدت رویه این مسیر دشوار را بپیمائیم.

وی خاطرنشان کرد:ما در برهه‌ای قرار داریم که باید نیاز انقلاب و ملت ایران و شرایط فرا جغرافیایی را در نظر بگیریم و اجازه ندهیم تفرقه و جدایی سازی، ما را از دشمن غافل کند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: دشمن با طراحی‌های خود از سال 88 تاکنون در بلاد اسلامی درصدد تفرقه است و ما در این شرایط باید حافظ ارزش‌های انقلابی باشیم.

وی بیان کرد: در 500 مدرسه علمیه خواهر در سراسر کشور،پایگاه بسیج فعال است و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را دنبال می‌کنند.

ظهیری تصریح کرد:امروز 100 هزار دانش‌آموخته خواهر در حال تحصیل است که یک خیل عظیم آماده خدمت در دفاع از ارزش‌های انقلاب و تمدن اسلامی هستند که امیدواریم با ساماندهی بسیج خواهران در این حوزه موفقیت‌های بیشتری به دست آید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcipwav.t1apu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما