چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 83545
منبع : خبرگزاری فارس

از همه اختیارات قانونی برای مقابله با ناهنجاری‌‌های قم استفاده می‌‌کنم

قم نيوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم گفت: از همه اختیارات قانونی در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی استفاده کرده و کوتاه نخواهیم آمد.
از همه اختیارات قانونی برای مقابله با ناهنجاری‌‌های قم استفاده می‌‌کنم
از همه اختیارات قانونی برای مقابله با ناهنجاری‌‌های قم استفاده می‌‌کنم
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب در دیدار فرمانده انتظامی استان قم تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی را مثال زدنی خواند و گفت: مسؤولان به تعامل، همدلی و همراهی این دو دستگاه در قم اذعان دارند و این سرمایه ای بزرگ بوده و مهم‌تر از آن اعتمادی است که بین طرفین وجود دارد.

وی تاکید کرد: از همه اختیارات قانونی در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی استفاده کرده و کوتاه نخواهیم آمد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم بیان کرد: نیروی انتظامی بازوی دستگاه قضایی در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی است.

عبدالرضا آقاخانی نیز در این دیدار اظهار کرد: نیروی انتظامی با وجود خواست دشمنان و کسانی که نمی‌خواهند این تعامل را ببینند، همواره در کنار دستگاه مقتدر قضایی خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: حیات و پویایی نظام و ملت به دستگاه قضایی است، این اعتقاد قلبی مجموعه فرماندهی انتظامی استان است، دستگاه قضایی که در راس آن منتخب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قرارگرفته است، عزیز، بصیر و دقیق است.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی به خود می‌بالد که ضابط این دستگاه باعظمت است که در نظام اسلامی افتخارآفرینی می‌کند.

آقاخانی تصریح کرد: مجموعه دستگاه قضا با اقدامات اخیر خود نهال امیدواری به نظام را در دل همه مردم و مظلومان کاشته است و امروز حرکتی دقیق و مقتدرانه را از دستگاه قضایی شاهد هستیم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه به آینده امیدوار باشید، افزود: مجموعه نیروی انتظامی دوشادوش دستگاه قضایی، پرشتاب تر از گذشته برای مبارزه با ناهنجاری‌ها و احقاق حق مظلومان تلاش جدی دارد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه هیچ فاصله‌ای بین ناجا و دستگاه قضایی وجود ندارد و هماهنگی کامل دارند، تصریح کرد: رئیس دستگاه قضا از محبوبیت بسیاری در  بین کارکنان ناجا برخوردار است.

آقاخانی با بیان اینکه مردم اگر امنیت و آرامش داشته باشند دعایش را به نظام می‌کنند، اظهار کرد: مجموعه دستگاه قضایی از صدر تا ذیل الگو و آیینه روشنی برای کارکنان  نیروی انتظامی است .

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcenn8v.jh8xei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما