جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : 83589
منبع : خبرگزاری فارس

ایستادگی در برابر اقدامات دستگاه قوه قضائیه نوعی نفوذ است

قم نيوز : رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس ایستادگی در برابر اقدامات دستگاه قوه قضائیه را نوعی نفوذ خواند و با تاکید بر اینکه تنها 20 درصد مشکلات کشور به دلیل تحریم‌ها بوده است گفت: 80 درصد مابقی مشکلات کشور برای بی‌مسئولیتی و جریان سازی و اشتباه محاسباتی مسئولان است.
ایستادگی در برابر اقدامات دستگاه قوه قضائیه نوعی نفوذ است
ایستادگی در برابر اقدامات دستگاه قوه قضائیه نوعی نفوذ است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ حیدر مصلحی ظهر امروز در همایش بصیرتی «مکمل جنگ اقتصادی دشمن، مفسدان اقتصادی و مدیران ناکارآمد» در مدرسه علمیه معصومیه قم، با اذعان به اینکه انقلاب اسلامی تمدن جدیدی در تمدن‌ها به وجود آورد اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب 40 سال افت ‌و خیز انقلاب را به خوبی بیان کرده است.

وی یکی از نکات مهم حال حاضر کشور را مساله شبیخون فکری عنوان کرد و با بیان اینکه از نظر فرهنگی امروز قم با گذشته قم قابل‌مقایسه نیست گفت: یکی از مشکلات امروز ما این است که برخی از مسئولان کشور به منویات رهبر انقلاب توجه نمی‌کنند که اگر اینگونه هم باشد از روی احساس است و در عمل منویات ایشان اجرایی نمی‌شود که اگر اجرایی می‌شد شرایط فرهنگی کشور بهتر بود.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس تلاش دشمن برای نفوذ به حوزه و دانشگاه را مورد توجه قرار داد و با تاکید بر اینکه طبق بررسی دستگاه‌های اطلاعاتی کشورهای خارجی تنها راه نفوذ به کشور و فروپاشی انقلاب اسلامی از راه حوزه است‌ اظهار کرد: دشمن از تمدن اسلامی هراس دارد چرا که این اتفاق رخ خواهد داد که بازآفرینی تمدن اسلامی مردم جهان بیدار شده و جهان بر ظلم و استکبار قیام می‌کند.

وی جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه و جهان را یکی از اقدامات استکبار دانست و گفت: از ابتدا پروژه نفوذ در بین مسوولان وجود داشته و همچنان ادامه دارد که گاهی نفوذ برای ترور شخصیت‌های علمی و گاهی برای مسائل دیگر است.

مصلحی با اشاره به نفوذ در بیت آقای منتظری افزود: دشمن در یکی از وزارتخانه‌های اصلی کشور نیز نفوذ کرد که این مورد در موضوع مذاکرات با جان کری اثر داشت.

وی با اذعان به اینکه به گواه تاریخ، حاکمیت معاویه بر دنیای اسلام با نفوذ یهود ممکن شد، گفت: یکی از نمونه‌های دیگر نفوذ قاچاق 6 هزار و 500 خودروی شاسی‌بلند در منطقه سلفچگان است.

مصلحی ایستادگی در برابر اقدامات دستگاه قوه قضائیه را نوعی نفوذ خواند و با تاکید بر اینکه تنها 20 درصد مشکلات کشور به دلیل تحریم‌ها بوده است گفت: 80 درصد مابقی مشکلات کشور برای بی‌مسئولیتی  و جریان سازی و اشتباه محاسباتی مسئولان است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس یکی دیگری از راه‌های نفوذ را ایجاد جنگ روانی مانند مسئله دختر آبی دانست و گفت: دشمن با این جنگ روانی می‌خواهد به نتایج مطلوب خود برسد، چراکه به جریان سازی و جنگ روانی از این راه‌ها دل‌بسته است.

وی با اشاره به سخنان برخی مسوولان و وارد کردن اشکال به اقدامات قوه قضائیه بیان کرد: هدف برخی که در مجامع عمومی به دستگاه قضائی می‌تازند و اقدامات ارزشمند آن را نادیده‌ می‌گیرند، اشتباه محاسباتی در انتخاب است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccopq4.2bq148laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما