جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۹
کد مطلب : 83591
منبع : خبرگزاری تسنیم

عضو خبرگان رهبری: دشمن با وحدت شیعه و سنی به اهدافش شوم خود دست نمی‌یابد

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مقابله با مسلمانان گفت: دشمن با وحدت شیعه و سنی به اهدافش شوم دست نمی‌یابد.
عضو خبرگان رهبری: دشمن با وحدت شیعه و سنی به اهدافش شوم خود دست نمی‌یابد
عضو خبرگان رهبری: دشمن با وحدت شیعه و سنی به اهدافش شوم خود دست نمی‌یابد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید رحیم توکل با اشاره به اهمیت وحدت ملت‌های اسلامی اظهار داشت:برکات وحدت از این کلمه ایجادشده است.

وی با اشاره به آثار وحدت افزود: اگر ملت‌های اسلامی هم دل و در کنار یکدیگرید واحده باشند و در برابر دشمن قرار بگیرند هر عقلی می‌گوید این کار درست است و دشمن به اهدافش نمی‌رسد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مقابله با مسلمانان بیان کرد:دشمن تلاش می‌کند بین ملت‌های اسلامی تفرقه و شکاف بیندازد و غیر از نابودی مسلمانان هدف دیگری ندارد.

استاد حوزه علمیه بابیان اینکه تفرقه کمر مسلمانان را می‌شکند، تصریح کرد: اگر ملت‌های اسلامی وحدت داشته باشند همانند انگشتانی می‌شوند که جمع شده و همچون مُشتی بر‌دهان دشمن زده می‌زند و دشمن را نابود می‌کند.

آیت‌الله توکل با تأکید بر اینکه وحدت یعنی پشت یکدیگر قرارگرفته و با دشمن مشترک جنگ کنیم، ادامه داد: دشمن نسبت به وحدت ملت‌های اسلامی رضایت نداشته و سعی در تفرقه امت اسلامی دارد.

وی عنوان کرد: در کتاب‌های درسی آمده است که پدر پیری به  فرزندانش می‌گوید جمع شوند و یک چوبی به آن‌ها می‌دهد وتا آن را بشکنند که آن چوب به‌راحتی شکسته شد، سپس همه چوب‌ها را جمع کرد و هرچقدر سعی کردند چوب‌ها نشکست.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: پدر به پسرانش گفت این نتیجه عمر من است، اگر تنها باشید به‌راحتی شکست می‌خورید ولی اگر باهم باشید پشت شما خم نمی‌شود، این معنای وحدت است و هرچقدر ملت‌های مسلمان پشت یکدیگر باشند دشمن نمی‌تواند اقدامی انجام دهد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfytdc.w6dm1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما