جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : 83604
منبع : خبرگزاری تسنیم

عدم افزایش نرخ‌های تاکسی و سرویس‌های مدارس قم؛ افزایش خودسرانه تخلف است

قم نيوز : مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: هیچ افزایش قیمتی برای تاکسی‌ها و سرویس مدارس قم در دستور کار نبوده و افزایش نرخ کرایه قبل از نظر کارشناسی تخلف محسوب می‌شود.
عدم افزایش نرخ‌های تاکسی و سرویس‌های مدارس قم؛ افزایش خودسرانه تخلف است
عدم افزایش نرخ‌های تاکسی و سرویس‌های مدارس قم؛ افزایش خودسرانه تخلف است
به گزارش قم نیوز مرتضی عزتی با توجه به افزایش ناگهانی قیمت بنزین و سهمیه‌بندی آن اظهار داشت: بیشتر تاکسی‌ها دوگانه‌سوز هستند و استفاده عمداً رانندگان در هنگام حضور در خط و سطح شهر از گاز است و با وجود این مسئله تأثیر چندانی در نرخ کرایه تاکسی‌ها ندارد.

وی با تأکید بر حفظ حقوق تاکسی‌داران و در نظر گرفتن معیشت آن‌ها افزود: تیم کارشناسی در چند روز آینده میزان مصرفی بنزین تاکسی‌داران را به‌طور متوسط با افزایش قیمت بنزین موردبررسی قرار داده و رصد می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم تأکید کرد: سرویس مدارسی که از سازمان تاکسیرانی مجوز گرفته‌اند و دوگانه‌سوز نیستند نیز شامل این کار کارشناسی شده و با توجه به میزان مصرف و رقم افزایش قیمت موردبازنگری قرار می‌گیرد.

وی افزایش قیمت در نرخ تاکسی‌ها را قابل‌ توجه ندانست و تصریح کرد: باید منتظر نظر کارشناسان تاکسیرانی در چند روز آینده بوده و تا اعلام رسمی نظر آن‌ها هیچ‌ گونه افزایش نرخ در تاکسی‌ها و سرویس‌های مدارس در دستور کار نبوده و در صورت افزایش نرخ کرایه قبل از نظر کارشناسی تخلف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcayina.49new15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما