سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب : 83683
منبع : خبرگزاری تسنیم

آغاز فراخوان ششمین جشنواره بانو امین اعلام شد

قم نيوز : معاون پژوهش جامعه الزهراء(س) از آغاز فراخوان ششمین جشنواره بانو امین در قم خبر داد.
آغاز فراخوان ششمین جشنواره بانو امین اعلام شد
آغاز فراخوان ششمین جشنواره بانو امین اعلام شد
به گزارش قم نیوز ریحانه حقانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره بانو امین(ره) برای ششمین سال متوالی در جامعةالزهراء(س) باهدف انسجام‌بخشی به پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های دانش‌آموختگان و تقویت بنیه پژوهشی طلاب برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه الزهراء(س) افزود:در این جشنواره، پایان‌نامه‌های دفاع شده سطح 3 طلاب مراکز حوزوی خواهران 98 -97 و مقالات چاپ‌شده یا برگزیده در جشنواره‌ها و همایش‌های ملی و فراملی 98 -97 قابل‌پذیرش هستند.

وی محور ویژه این جشنواره را «بیانیه گام دوم انقلاب» برشمرد و تصریح کرد: پژوهشگران جهت شرکت در این جشنواره، فرم ثبت‌نام را تکمیل کرده و همراه با اثر خود به‌صورت فایل word و یا PDF به نشانی banooamin.pajoohesh@jz.ac.ir ارسال کنند.

حقانی عنوان کرد:همچنین اصل اثر به صورت چاپی (پرینت شده) به دبیرخانه جشنواره به نشانی ساختمان پژوهشگاه، طبقه سوم، دفتر همایش‌ها و جشنواره‌های علمی ارسال شود.

معاون پژوهش جامعةالزهراء(س) با اشاره به مهلت ارسال آثار تا اول آذر ماه گفت: این جشنواره همزمان با بزرگداشت هفته پژوهش در جامعةالزهرا(س) برگزار می‌شود و زمان مراجعه، روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 تا 12 است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchx-n6.23nx6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما