پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 83719
منبع : خبرگزاری فارس

«روز قم»در پرتو نگاه ویژه مسوولان ماندگار می‌شود

قم نيوز : رئیس کمسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: با توجه به این که قم خاستگاه انقلاب و مرکز تولید علوم اسلامی است، در پرتو نگاه ویژه مسوولان روز قم ماندگار می‌شود و باید مسؤولان برای تثبیت جایگاه این شهر تلاش کنند.
«روز قم»در پرتو نگاه ویژه مسوولان ماندگار می‌شود
«روز قم»در پرتو نگاه ویژه مسوولان ماندگار می‌شود
به گزارش قم نیوز مجید اخوان با اشاره به اینکه هر شهری از نظر فرهنگی یک روز را به خود اختصاص می‌دهد، درباره روز قم گفت: ویژگی مهم شهر قم به دلیل وجود حرم حضرت معصومه(س) است.

رئیس کمسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم افزود: این نیاز دیده می‌شد که در تقویم کشور یک روز به نام قم داشته باشیم و بهترین بهانه برای نامگذاری سالروز ورود حضرت معصومه(س) بود.

وی یادآور شد: به همین بهانه می‌توان جایگاه و ویژگی قم که حوزوی و آموزشی است را معرفی کرد و تمام مباحث پیرامون قم باید در این روز مطرح شود.

اخوان به اهمیت این نامگذاری اشاره و عنوان کرد: این روز باعث می‌شود تا توجه جهان اسلام و مسؤولان به قم معطوف شود و به همین بهانه مشکلات و نارسایی‌هایی که به لحاظ شهری وجود دارد مطرح و در راستای حل شدن آن‌ها تلاش صورت بگیرد.

رئیس کمسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم  افزود: با توجه به این که قم خاستگاه انقلاب و مرکز تولید علوم اسلامی است، در پرتو نگاه ویژه مسوولان روز قم ماندگار می‌شود و باید مسؤولان برای تثبیت جایگاه این شهر تلاش کنند.

اخوان خواستار نگاه ویژه به قم توسط دولت شد و ابراز کرد: متاسفانه بر خلاف این که قم باید گل سر سبد باشد آن نگاهی که باید از طرف دولت به قم نیست و در حالیکه باید نگاه ویژه به این شهر صورت گیرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchwqn6.23nxzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما