پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 83738
منبع : خبرگزاری تسنیم

تیم محمد سیما قم با انتقام از اهورا بهبهان به جایگاه سوم جدول می اندیشد

قم نيوز : از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال سوهان محمد سیما در قم به دنبال انتقام از تیم فوتسال اهورا بهبهان و صعود به رده سوم جدول است.
تیم محمد سیما قم با انتقام از اهورا بهبهان به جایگاه سوم جدول می اندیشد
تیم محمد سیما قم با انتقام از اهورا بهبهان به جایگاه سوم جدول می اندیشد
به گزارش قم نیوز از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال سوهان محمد سیما در قم از تیم اهورا بهبهان پذیرایی می‌کند.

این هفته از رقابت‌ها فردا در شهرهای شیراز،کرج،ورزقان،شاهین‌شهر اصفهان،بندرعباس،اهواز و قم برگزار می‌شود که دریکی از این بازی‌ها تیم فوتسال سوهان محمد سیما به مصاف تیم اهورا اهواز می‌رود.

این بازی عصر جمعه از ساعت 16/30 با حضور تماشاگران پرشور قمی در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار می‌شود، بازی رفت با نتیجه 2 بر 1 به نفع اهورا بهبهان به پایان رسید.

تیم فوتسال محمد سیما قرار بود هفته پیش به مصاف گیتی پسند اصفهان برود ولی آن مسابقه لغو و به زمان دیگری موکول شد که این موضوع سبب شد تا شاگردان حسن زاده از این فرصت برای بازسازی تیم استفاده کنند.

تیم محمد سیما تلاش می کند تا با یک بازی دلنشین در حضور تماشاگران پرشور قمی نهمین برد این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال را در برابر تیم یازدهم جدولی اهورا به دست بیاورد و در جمع بالانشین های جدول باقی بماند.

تیم سوهان محمد سیما با 16 بازی و  28 امتیاز در رده چهارم جدول چهارده تیمی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار دارد وبا توجه به باخت هفته گذشته تیم فرش آرا این فرصت را دارد تا جای این تیم را در رده سوم جدول بگیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcivyav.t1app2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما