پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 83742
منبع : خبرگزاری تسنیم

ذوالنور: مردم آخرین میخ را بر تابوت دشمنان ‌وارد کردند ‌

قم نيوز : رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تجربه ۴۰ ساله انقلاب نشان می‌دهد همیشه مردم به ندای اشرار و دشمنان نظام پاسخ منفی دادند و همیشه دشمنان را مأیوس کرده‌اند.
مردم آخرین میخ را بر تابوت دشمنان ‌وارد کردند ‌
مردم آخرین میخ را بر تابوت دشمنان ‌وارد کردند ‌
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ مجتبی ذوالنور در حاشیه راهپیمایی مردم قم در حمایت از امنیت کشور ضمن تأکید بر حضور حماسی مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: بصیرت، عرق میهن، ارزش‌گرایی، باورهای دینی و دستاوردهای نظام سبب شده که مردم همیشه صف خود را از ضدانقلاب و دشمنان جدا کنند.

وی با بیان اینکه شاید مردم به برخی موارد اعتراض داشته باشند، ولی پای انقلاب و نظام مستحکم ایستاده‌اند، ابراز کرد: تجربه 40 ساله انقلاب نشان می‌دهد همیشه مردم به ندای اشرار و دشمنان نظام پاسخ منفی دادند و همیشه دشمنان را مأیوس کرده‌اند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حادثه اخیر شاهد بودیم که بسیاری از شهرهای کشور عرصه‌ای از خودنمایی حضور مردم برای مقابله با فتنه جدید اشرار و دشمنان ‌بود، که امروز هم در استان قم این جمیعت نشان از حضور انقلابی، توفنده، ولایی و دشمن‌شکن مردم قم دارد.

وی با تأکید بر اینکه حضور مردم آخرین میخ را بر تابوت دشمنان نظام وارد کرد، یادآور شد: این حضور حماسی مردم نشان می‌دهند که آنان پشت سر رهبر انقلاب و مدافع ارزش‌های نظام و انقلاب هستند.

ذوالنور خاطرنشان کرد: مردم علیرغم اینکه مشکلات اقتصادی و گرفتاری‌های اقتصادی داشته ولی بازهم نشان داند پای انقلاب بوده از مسئولان مطالبه و ارزش‌های پاسداری می‌کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdx50j.yt0so6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما