جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 83753
منبع : خبرگزاری فارس

میزبانی قم از 3 رویداد فوتبالی و فوتسالی در نخستین روز آذر

قم نيوز : مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم در نخستین روز آذر ماه از سه رویداد مهم فوتبال و فوتسال دسته اول و برتر باشگاه‌های کشور میزبانی می‌کند.
میزبانی قم از 3 رویداد فوتبالی و فوتسالی در نخستین روز آذر
میزبانی قم از 3 رویداد فوتبالی و فوتسالی در نخستین روز آذر
به گزارش قم نیوز نماینده‌های فوتبال و فوتسال استان قم این هفته در سه بازی حساس داخل خانه رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول باشگاه‌های کشور از حریفان خود پذیرایی می‌کنند، بازی‌هایی که امتیازات آنها برای نمایندگان قم به منظور ارتقاء جایگاه در جدول لیگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بازی‌های رده سنی جوانان و امید باشگاه‌های کشور طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ در نخستین روز آذر ماه پیگیری می‌شود و نماینده‌های فوتبال قم در دو دیدار حساس به مصاف رقبای خود از بروجرد و اراک خواهند رفت اما تیم نوجوانان افشید قم این هفته استراحت می‌کند.

جدال جوانان افشید قم با وحدت بروجرد

تیم فوتبال جوانان افشید قم که در سال 1396 در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور داشت و سال گذشته در مرحله گروهی از صعود بازماند، این هفته دومین بازی خود را در هفته دوم از دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران در خانه خود برابر نماینده فوتبال استان لرستان انجام خواهد داد.

فوتبالیست‌های جوان قمی در مجموع دیدارهای این فصل لیگ دسته اول جوانان عملکرد متوسطی داشته‌اند و برای اینکه اوضاع خوبی در جدول رده‌بندی گروه خود به منظور کسب مجوز صعود به مرحله بعد و یا حفظ سهمیه قم در این سطح رقابت‌های باشگاهی ایران داشته باشند، باید از دیدار روز جمعه که از ساعت 12:30 دقیقه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم برگزار می‌شود، با دست پر خارج شوند.

در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران و در گروهی که تیم جوانان افشید قم حضور دارد، هم اکنون تیم فوتبال پدیده کرمانشاه با 13 امتیاز در جایگاه نخست است و تیم استقلال کاشان با هشت امتیاز، گهر دورود با هفت امتیاز، افشید با پنج امتیاز و وحدت بروجرد با پنج امتیاز در رده‌های بعدی هستند.

میزبانی سرنوشت‌ساز امیدهای مهام پلیمر قم در راه صعود به لیگ برتر

فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور روز اول آذر ماه پیگیری می‌شود و تیم امید مهام پلیمر قم که در این دوره از رقابت‌ها با ترکیبی از فوتبالیست‌های مستعد قم با انگیزه صعود به لیگ برتر برابر حریفان خود به میدان می‌رود، با تدابیر سرمربی خود محمد علیخانی با امید به جبران امتیازات از دست رفته هفته‌های اخیر به مصاف آلومینیوم سازی اراک می‌رود.

امیدهای مهام پلیمر که هفته گذشته در دیدار خانگی برابر اتاک گچساران با اشتباهات سنگربان خود به راحتی تن به شکست دادند، از ساعت 14:30 دقیقه روز جمعه اول آذر ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم یکی از حساس‌ترین مسابقات خود را برابر تیم آلومینیوم‌سازی اراک برگزار می‌کنند.

در جدول رده‌بندی تیم بعثت کرمانشاه با 10 امتیاز صدرنشین است، اتاک گچساران با 10 امتیاز و آلومینیوم سازی اراک با هشت امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند و مهام‌پلیمر قم با 6 امتیاز چهارم است و خیبر خرم‌آباد با چهار امتیاز در رده پنجم جای دارد و سپاهان دورود با یک امتیاز رتبه ششم را در اختیار دارد.

بازی خانگی محمدسیمای قم مقابل اهورا بهبهان

قمی‌های علاقمند به فوتبال و فوتسال از ظهر روز جمعه اول آذر ماه می‌توانند یک مسابقه جذاب را در بزرگترین مجموعه ورزشی شهیر قم یعنی ورزشگاه شهید حیدریان تماشا کنند، آنها بعد از تماشای دو بازی فوتبال لیگ دسته اول جوانان و لیگ دسته اول امیدهای در ورزشگاه تختی خیلی راحت می‌توانند به ورزشگاه حیدریان آمده و تماشاگر بازی لیگ برتر فوتسال باشند.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران، روز جمعه اول آذر ماه از ساعت 16:30 دقیقه تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان میزبان تیم انتهای جدولی اهورا بهبهان است تا شکست دو بر یک بازی نیم‌فصل نخست را در حضور طرفداران خود جبران کند.

گزارش از رضا جعفری

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfmedc.w6dmtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما