شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 83782
منبع : خبرگزاری ايرنا
استاندارقم:

طرح‌های آماده انعقاد قرارداد درهمایش سرمایه‌گذاری قم معرفی شوند

قم نيوز : استاندار قم گفت: مسئولان اقتصادی و تولیدی استان باید چندین پروژه آماده سرمایه‌گذاری را درهمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رونق تولید استان برای انعقاد قرارداد دراختیار سرمایه‌گذاران قرار دهند.
طرح‌های آماده انعقاد قرارداد درهمایش سرمایه‌گذاری قم معرفی شوند
طرح‌های آماده انعقاد قرارداد درهمایش سرمایه‌گذاری قم معرفی شوند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست افزود: درصورتی که تمام استعلامات و موانع سرمایه‌گذاری درمعرفی پروژه‌های آماده سرمایه‌گذاری از بین برود، شکل و اثر گذاری همایش سرمایه‌گذاری و رونق تولید قم متفاوت‌تر از همایش‌های معمول خواهد بود.

وی ادامه داد: پیش بینی برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رونق تولید استان قم در بالاترین سطح و با حضور مسئولان ملی و سفرا و بازرگانان کشورهای خارجی انجام پذیرفته است.

استاندارقم خاطرنشان کرد: همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و رونق تولید استان قم بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری و در یک فضای کاملا آرام و بدون حاشیههای سیاسی برگزارخواهد شد.

وی عنوان کرد: همایش سرمایه‌گذاری و رونق تولید استان قرار بود ۳۰ آبان ماه امسال برگزار شود که به دلیل همزمانی با همایش اقتصادی کیش و پیش بینی آن قبل از همایش اقتصادی قم، این همایش به زمان دیگری موکول شد.

وی اضافه کرد: همزمانی این دو همایش اقتصادی ممکن بود دراستفاده بهینه از فرصت های پیش بینی شده برای استان قم ضربه وارد کند.

استاندارقم عنوان کرد: قم درهمایش اقتصادی کیش فعالانه حضور پیدا کرده و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان درآن معرفی و در معرض دید سرمایه‌گذاران قرارگرفت.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchiqn6.23nx6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما