سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : 84034
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

پذیرش مدرسه علمیه مشکات اندیشه خواهران قم فراخوان شد

قم نيوز : مدرسه علمیه خواهران مشکات اندیشه شعبه قم، برای بهمن ماه سال تحصیلی ۹۸_۹۹ از بین واجدین شرایط اقدام به پذیرش طلبه کرده است.
پذیرش مدرسه علمیه مشکات اندیشه خواهران قم فراخوان شد
پذیرش مدرسه علمیه مشکات اندیشه خواهران قم فراخوان شد
به گزارش قم نیوز مدرسه علمیه ی مشکات اندیشه شعبه ی قم برای بهمن ماه سال تحصیلی ۹۸_۹۹ از بین واجدین شرایط اقدام به پذیرش طلبه کرده است.

بر اساس این گزارش: برخی ویژگی های حوزه ی مشکات عبارت است از: پرورش جنبه های مهارتی و عقلانی در زمینه های اخلاقی, پژوهشی و تبلیغی در  کنار آموزش مبانی ,مقدمات و مسائل دین، آموزش کاربردی مفاهیم دینی با محوریت قرآن و حدیث، توانمندی طلاب در عرصه ی تبلیغ ,پژوهش و تدریس و ایجاد آمادگی و ظرفیت های لازم جهت ارتقاء طلاب به سطوح بالاتر.

 *شرایط پذیرش

متقاضیان ورود به مدرسه مشکات اندیشه  علاوه بر آزمون رسمی و هماهنگ حوزه های علمیه خواهران،  می بایست در آزمون اختصاصی و مصاحبه اختصاصی این مدرسه نیز شرکت کرده و امتیاز لازم را کسب نمایند.

  موفقیت در تمامی مراحل گزینش (آزمون، مصاحبه و تحقیق) از شروط اصلی پذیرش است.

دارا بودن مدرک دیپلم یا بالاتر با حداقل معدل کل۱۷از شروط پذیرش است.

 حداکثر سن داوطلبان ۳۰ سال (متولدین ۶۸ و پس از ان)  است.

حافظان قرآن کریم و دارندگان تحصیلات دانشگاهی با ارائه مدرک معتبر به تناسب از تخفیف سنی تا حداکثر ۳۵ سال مطابق دستورالعمل بهره مند می شوند و مهلت ثبت نام تا ۲۳ آذر ماه۹۸ می باشد.

*مراحل ثبت نام

مراحل ثبت نام عبارتست از:  ارسال اسکن و یا تصویر مدارک زیر به ادمین کانال @nasman، عکس پرسنلی،  کارت ملی، صفحات یک تا سه شناسنامه، مدرک دیپلم و  آخرین مدرک تحصیلی، ارسال فرم پیش ثبت نام توسط ادمین به متقاضیان، در صورت تکمیل بودن مدارک و داشتن شرایط عمومی و اختصاصی و ارسال فرم تکمیل شده توسط متقاضیان به ادمین و تعیین زمان مصاحبه حضوری.

مهلت ثبت نام تا 27 آذرماه جاری اعلام شده است.

مکان حوزه مشکات قم:  بلوار جمهوری اسلامی  ,جمهوری ۱۶ ,پلاک ۱۸ می باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci5uav.t1a5p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما