چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 84047
منبع : خبرگزاری فارس

مصدومیت 21 نفر در حوادث جاده‌ای و کوهستانی در قم

قم نيوز : معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: 21 نفر در حوادث جاده‌ای و کوهستانی در آذر ماه حادثه دیده‌اند که شامل 17 نفر در حوادث جاده‌ای و 4 نفر در حوادث کوهستانی است.
مصدومیت 21 نفر در حوادث جاده‌ای و کوهستانی در قم
مصدومیت 21 نفر در حوادث جاده‌ای و کوهستانی در قم
به گزارش قم نیوز هادی سلیمی با تشریح فعالیت‌های معاونت امداد و نجات از اول تا 13 آذر ماه عنوان کرد: مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته در این مدت ۸ مورد بود که این حوادث شامل 7 حادثه جاده ای و یک حادثه کوهستانی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم افزود: در این حوادث ۲۱ نفر حادثه دیده اند که شامل 17 نفر در حوادث جاده‌ای و 4 نفر در حوادث کوهستانی است.

وی مجموع کل تیم های عملیاتی اعزام شده در این مدت را 9 تیم برشمرد و خاطرنشان کرد: 27 نفر نیروهای عملیاتی در این تیم‌ها حضور داشتند و یک دستگاه آمبولانس نیز برای انجام عملیات اعزام شد.

سلیمی بیان کرد: مجموع کل عملیات رها سازی انجام شده در مدت 13 روز یک مورد گزارش شد و هیچ گونه عملیات اطفاء در این مدت نداشته ایم.

وی اظهار کرد: میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده ای یعنی از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت 8 دقیقه و میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای یعنی از اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه نیز 14 دقیقه و 17 ثانیه اعلام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: همچنین میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای یعنی از آغاز تا پایان عملیات نیز 29 دقیقه و 42 ثانیه برآورد شده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccmxq4.2bq008laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما