جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۲۸
کد مطلب : 84086
منبع : خبرگزاری فارس

آموزش همیاران بازیافت در مقطع ابتدایی

قم نيوز : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: سال آینده آموزش همیاران بازیافت سه مقطع ابتدایی به پایان می‌رسد.
آموزش همیاران بازیافت در مقطع ابتدایی
آموزش همیاران بازیافت در مقطع ابتدایی
به گزارش قم نیوز سیدعبدالله میرابراهیمی امروز با اشاره به اهمیت آموزش کودکان و نوجوانان در حوزه مباحث فرهنگ شهروندی، اظهار کرد: دانش‌آموزان مقطع ابتدایی جامعه هدف بسیار مطلوبی برای ارائه آموزش‌های شهروندی در حوزه مدیریت پسماند هستند و می‌توانند نقش بسزایی در ارتقاء فرهنگ شهروندی در خانواده‌ها ایفا کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با تاکید بر اینکه سازمان، آموزش مستمر دانش‌آموزان را در دستور کار دارد، خاطرنشان کرد: در همین راستا این سازمان طرحی را با عنوان همیاران بازیافت در دستور کار قرار داده تا در حوزه مباحث شهروندی با محوریت مدیریت پسماند دانش‌آموزان مقطع ابتدایی آموزش داده شوند.

میرابراهیمی اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این آموزش‌ها تا سال آینده در کلیه مقاطع ابتدایی چهارم، پنجم و ششم به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به جزئیات اجرای این طرح، تصریح کرد: آموزش‌های مفاهیم مدیریت پسماند برای این دانش‌آموزان به صورت کامل انجام شود و دانش‌آموزان اگر مشارکت مطلوبی داشته باشند به عنوان همیار مدیریت پسماند معرفی شده و از بهترین همیاران مدیریت پسماند هرسال تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfvxdc.w6djcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما