جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۳
کد مطلب : 84095
منبع : خبرگزاری تسنیم

وجهه انقلابی قم باید روزبه‌روز تقویت شود

قم نيوز : فرمانده سپاه قم گفت: قم مرکز شیعه است و در ایام اغتشاشات که در قم خبر خاصی نبود در شبکه‌های ماهواره‌ای به‌شدت از عوامل خود انتقاد داشتند که چرا در قم کاری انجام نداده و برنامه‌ای ندارید.
وجهه انقلابی قم باید روزبه‌روز تقویت شود
وجهه انقلابی قم باید روزبه‌روز تقویت شود
به گزارش قم نیوز سردار محمدتقی شاه‌چراغی در جلسه طلاب و فضلای دامغانی مقیم قم که در سالن جلسات مؤسسه هادیان کوثر برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سال گذشته بر راه‌اندازی فتنه 98 هشدارهایی داده بودند که دشمن بر این اساس در خردادماه امسال، برنامه‌هایی را در جنبش‌های کارگری داشته و مشکلاتی را به وجود آورند.

وی افزود: نگاه دشمنان در سال 98 تا قبل از انتخابات قرار بود بر اساس تحرکات صنفی کارهای خود را انجام دهند و در ابتدای سال تحصیلی نیز با موضوع فرهنگیان وارد شدند که موفق نبودند و در ادامه هم برنامه‌های دیگری داشتند.

فرمانده سپاه قم بابیان اینکه دنیای استکبار به‌شدت بر روی قم حساس است،گفت: قم مرکز شیعه است و در ایام اغتشاشات که در قم خبر خاصی نبود در شبکه‌های ماهواره‌ای به‌شدت از عوامل خود انتقاد داشتند که چرا در قم کاری انجام نداده و برنامه‌ای ندارید.

سردار شاه‌چراغی بابیان اینکه قم برای دشمن مهم است و ما باید نسبت به اتفاقات در این شهر هوشیار باشیم،گفت:وجهه انقلابی و دینی قم باید روزبه‌روز تقویت شود و طلاب و فضلا در این راستا وظیفه‌دارند.

وی بابیان اینکه امروز دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد که فساد را در قم ترویج دهند،ادامه داد: آنچه تا به امروز قم را نگه‌داشته است، حضور حوزه علمیه انقلابی و مردم شهر مقدس قم است.

فرمانده سپاه قم با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی ادامه داد:موضوع گرانی بنزین که پیش آمد، بستری برای ورود دشمن شد تا بتوانند خرابکاری‌های خود را در کشور داشته باشند و با برنامه‌ریزی‌هایی که داشتند، اشخاصی را وارد فضا کرده و پول‌های بسیاری نیز خرج کردند تا بتوانند به اهداف خود برسند اما ناکام ماندند.

سردار شاه‌چراغی بابیان اینکه سعودی‌ها در اتفاقات اخیر ایران پول بسیاری خرج کرده و برنامه زیادی را داشته‌اند،خاطرنشان کرد: پس از سخنان رهبر معظم انقلاب در درس خارج، بسیاری از افرادی که روز شنبه در خیابان‌ها حضور داشتند، روز یکشنبه به خیابان نیامدند و تعداد افراد، به‌شدت فروکش کرد اما اغتشاشگران و آشوب گران خود را نشان داده و صحنه را خالی نکردند و خرابکاری‌هایی داشته‌اند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcftxdc.w6dj1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما