جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۷
کد مطلب : 84097
منبع : خبرگزاری تسنیم

ملت ایران از مرحله تحریم اقتصادی با سربلندی عبور می‌کند

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آثار وبرکات انقلاب اسلامی گفت: کارهای بزرگ و تاریخی به برکت انقلاب انجام داده است که یکی از آن‌ها ایستادگی در برابر دیکتاتورها و فروپاشی نظام مارکسیست است.
ملت ایران از مرحله تحریم اقتصادی با سربلندی عبور می‌کند
ملت ایران از مرحله تحریم اقتصادی با سربلندی عبور می‌کند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری ظهر امروز در گردهمایی اساتید سطح عالی و خارج حوزه‌های علمیه که باهدف "بررسی تحولات اخیر منطقه" در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد،اظهار داشت:مکتب رئالیسم از ابتدای تولد تا زمان مرگ برای انسان برنامه دارد.

وی با اشاره به رسالت حوزه علمیه در ترویج معارف دینی افزود:حوزه علمیه وظیفه دارد برنامه دینی برای مسلمانان از تولد تا مرگ داشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد:40سال است که چند نفر از پشت‌صحنه، اقتصاد ایران را اداره می‌کنند و هیچ‌گاه پاسخگو نیستند بلکه طلبکار هم هستند و می‌توان نام این افراد را گفت.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد:مسئله مستحدثه حوزه علمیه بانکداری و بیمه نیست بلکه مدیریت دینی و اسلامی است.

آیت‌الله میرباقری با اشاره به آشوب‌های عراق تصریح کرد:مردم عراق این موضوع را به‌خوبی می‌دانند که ایران اسلامی در زمان داعش فداکاری زیادی کرد و این گروهک تروریستی نابود شد.

وی تصریح کرد:امروز بسیاری از ملت عراق با ما ارتباط خوبی دارند، افرادی که در کشور عراق دست به آشوب زدند از رژیم بعث و آشوبگران هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آفات نفوذ تصریح کرد:مقام معظم رهبری نسبت به مسئله نفوذ دشمن تأکید کردند به‌خصوص از ابتدای دولت نیز به این موضوع تأکید داشتند که نسبت به موضوع نفوذ کار و توجه شود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به آثار وبرکات انقلاب اسلامی بیان کرد: کارهای بزرگ و تاریخی به برکت انقلاب انجام داده است که یکی از آن‌ها ایستادگی در برابر دیکتاتورها و فروپاشی نظام مارکسیست است.

آیت‌الله میرباقری خاطرنشان کرد: به لطف خدا ملت ایران از مرحله نفوذ و تحریم اقتصادی با سربلندی عبور می‌کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchqvn6.23nkwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما