شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 84107
منبع : خبرگزاری فارس

ارتقاء سطح تحصیلات داوطلبان نمایندگی مجلس در قم

قم نيوز : استاندار قم با تاکید بر اجرای دقیق و منظم قانون انتخابات توسط مجریان و ناظران گفت: تحصیلات داوطلبان ثبت شده دوره یازدهم مجلس نسبت به دوره‌های قبل ارتقاء یافته است.
ارتقاء سطح تحصیلات داوطلبان نمایندگی مجلس در قم
ارتقاء سطح تحصیلات داوطلبان نمایندگی مجلس در قم
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست با حضور در فرمانداری قم و سرکشی به محل ثبت نام یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران بیان کرد:  پیش بینی می شود تعداد نامزدهای ثبت نام شده در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم بیشتر از ادوار گذشته باشد.

وی ادامه داد: میانگین سن نامزدهای ثبت نام شده استان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی نسبت به ادوار گذشته پایین تر آمده است.

استاندار قم گفت: همچنین سطح تحصیلات داوطلبان ثبت شده دوره یازدهم مجلس نسبت به دوره‌های قبل ارتقاء یافته است.

وی گفت: ترکیب جنسیتی نامزدهای ثبت نام کرده استان قم در دوره جدید با افزایش ثبت نام زنان نسبت به دوره‌های سابق بهبود پیدا کرده است.

استاندار قم ادامه داد: پیش بینی می‌شود تعداد ثبت نام نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی امروز و فردا نسبت به روزهای قبل افزایش پیدا کند.

سرمست با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سالم در قم اظهار داشت: برای برگزاری اطمینان بخش انتخابات در قم، امنیت، سلامت، رقابت پذیری و بی طرفی مجریان و ناظران و همچنین مشارکت حداکثری با تنوع نامزدها در یک فضایی شفاف دنبال خواهد شد.

وی نقش انتخابات در افزایش ضریب امنیت ملی را مورد توجه قرار داد و گفت:انتخابات پرشور ضامن امنیت ملی و افزایش حس اعتماد ملی است.

استاندار قم بیان کرد: زمان بندی ثبت نام انتخابات در قم تمدید ناپذیر نبوده و طبق قانون انتخابات دنبال خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: نرخ مشارکت در استان قم همواره در حد میانه کشوری قرار داشته و این روند در انتخابات امسال نیز پیش بینی می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: عوامل اجرایی ثبت نام و هیات اجرایی انتخابات قم در محل ستاد ثبت نام قم به صورت منظم و دقیق کارهای خود را انجام می دهند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjaveo.uqexyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما