شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : 84119
منبع : خبرگزاری تسنیم

استاندار قم: 78 نفر تاکنون برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند

قم نيوز : استاندار قم گفت: ۷۸نفر تاکنون برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند و تا فردا نیز فرصت برای ثبت‌نام وجود دارد.
استاندار قم: ۷۸ نفر تاکنون برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند
استاندار قم: ۷۸ نفر تاکنون برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در گفت‌وگو با خبرنگاران در ستاد انتخابات استان اظهار داشت: 78نفر تاکنون برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند و تا فردا نیز فرصت برای ثبت‌نام وجود دارد.

وی افزود: تعداد کاندیدای این دوره مجلس شورای اسلامی از دوره‌های گذشته بیشتر است و ازنظر سنی شاهد افزایش جوان‌گرایی هستیم.

استاندار قم تصریح کرد:از نظر تحصیلات افرادی که برای یازدهمین دوره مجلس ثبت‌نام کردند نسبت به دوره‌های گذشته افزایش پیداکرده است و ازنظر تفکیک جنسیتی در این دوره نسبت به ادوار گذشته رشد بیشتری داشته است.

سرمست بیان کرد:با توجه به این‌که کاندیدا روزهای آخر ثبت‌نام می‌کنند پیش‌بینی می‌شود طی امروز و فردا شاهد افزایش ثبت‌نام‌ها باشیم.

وی عنوان کرد:دست‌اندرکاران انتخابات مکلف هستند موضوع امنیت، سلامت، رقابت و بی‌طرفی را تأکید قرار دهند و همچنین موضوع مشارکت حداکثری موردتوجه باشد.

استاندار قم با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:باید با جلب اعتماد عمومی شاهد انتخابات پرشور و حداکثری باشیم که سرمایه اجتماعی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccosq4.2bq0s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما