جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۵۸
کد مطلب : 84280
منبع : خبرگزاری تسنیم

14 رشته جدید در جامعه الزهرا (س) تدوین می‌شود

قم نيوز : مدیر جامعه‌الزهرا(س) گفت: در طول یک سال گذشته، ۵ رشته تحصیلی را تدوین کردیم و مراحل تصویب آن در شورای عالی سیاست‌گذاری انجام شد، همچنین ۱۴ رشته دیگر تدوین‌شده و در مرحله حال تصمیم خواهی از شورای عالی سیاست‌گذاری حوزه است.
۱۴ رشته جدید در جامعه الزهرا (س) تدوین می‌شود
۱۴ رشته جدید در جامعه الزهرا (س) تدوین می‌شود
 به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمود مدنی  در نشست صمیمی فصلی با طلاب، اساتید و کارکنان جامعه الزهرا (س) که در سالن جلسات این نهاد دینی برگزار شد، اظهار داشت: اساسنامه جامعه‌الزهرا (س) از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد که ایشان جامعه‌الزهرا(س) را به‌عنوان مرکزی مفید، تأثیرگذار و ویژه دیده‌اند.

وی افزود: با ابلاغ مقام معظم رهبری، جامعه‌الزهرا(س) ماندنی، ماندگار و سرافراز به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد.

مدیر جامعه‌الزهرا(س) عنوان کرد:امروز ما به‌عنوان ضروری‌ترین مسئله انقلاب اسلامی باید هر چه می‌توانیم دل‌های دوستداران انقلاب را به هم نزدیک کنیم.

مدنی گفت: دشمنان در جبهه‌های مختلف، تجربه‌های تلخی را کسب کرده، اما امروز وارد جبهه اقتصادی شدند که امید است ملت ایران با سربلندی از این مرحله هم عبور کند.

وی گفت:برخی تصور می‌کنند منظور از ظرفیت‌های داخلی، تنها مباحث اقتصادی است، حال‌آنکه ظرفیت‌های انسانی ازجمله مهم‌ترین ظرفیت‌های داخلی هستند.

مدیر جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد: باید صحنه انتخابات را به صحنه وحدت و همدلی تبدیل کنیم، در بحث تشویق مردم برای حضور درصحنه انتخابات و تبیین معیارها، خطرات و آسیب‌ها حضور فعال خواهیم داشت، اما جامعه‌الزهرا(س) برای طرفداری از فرد، گروه و یا حزبی سمت و سویی ندارد.

مدنی با اشاره به برخی دستاوردهای جامعه‌الزهرا(س) در سال‌های اخیر گفت: راه‌اندازی 5 رشته تحصیلی درسال گذشته،انتشار 60 کتاب توسط انتشارات جامعه‌الزهرا (س) از سال 96 تاکنون و راه‌اندازی 16 نشریه داخلی ازجمله این دستاوردها‌ست.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های گسترده علمی و آموزشی خاطرنشان کرد: در طول یک سال گذشته، 5 رشته تحصیلی را تدوین کردیم و مراحل تصویب آن در شورای عالی سیاست‌گذاری انجام شد. همچنین 14 رشته دیگر تدوین‌شده و در مرحله حال تصمیم خواهی از شورای عالی سیاست‌گذاری حوزه است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbg5bw.rhbawpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما