شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : 84303
منبع : خبرگزاری فارس

شیمیدُر قم به یک امتیازی صدر جدول رسید

قم نيوز : نهمین پیروزی تیم بسکتبال شیمیدُر قم در فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور این تیم را به یک امتیازی صدر جدول رده‌بندی رساند.
شیمیدُر قم به یک امتیازی صدر جدول رسید
شیمیدُر قم به یک امتیازی صدر جدول رسید
به گزارش قم نیوز دوازدهمین هفته پیکارهای مرحله مقدماتی فصل 99 – 1398 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران در شرایطی به انجام رسید که تیم بسکتبال شیمیدُر قم نهمین پیروزی خود را در مصاف با نماینده پرقدرت آبادان به دست آورد تا در ادامه روند صعودی خود یک پله دیگر در جدول رده‌بندی بالاتر برود و به یک امتیازی صدرنشین برسد.

بسکتبال‌های شیمیدُر قم که تا قبل از مسابقه دوازدهم این فصل هشت برد و سه شکست در کارنامه داشتند، در دوازدهمین بازی این فصل خود که یک دیدار فوق‌العاده حساس با تیم رده چهارم جدول یعنی پالایش نفت آبادان یکی از فینالیست‌های دوره قبل لیگ برتر بود با اختلاف 6 گل به برتری رسیدند.

شیمیدُر قم در این دیدار سراسر هیجان و پرتنش نیمه نخست را با تساوی 31 بر 31 به پایان رساند اما از شروع کوارتر سوم سوار بر بازی بود و سرانجام با نتیجه 72 بر 66 تیم پالایش نفت آبادان را از پیش‌رو برداشت، تیمی که در دوره قبل لیگ برتر با شکست دادن شهرداری گرگان عنوان قهرمانی را کسب کرده بود.

بسکتبالیست‌های تیم شیمیدُر قم تا پایان نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران یک بازی دیگر انجام می‌دهند، مسابقه‌ای که باید در هفته سیزدهم در تهران با تیم اکسون انجام دهند و سپس از پنجم دی‌ماه وارد دور برگشت می‌شوند و گام نخست را در میهمانی تیم شورا و شهرداری قزوین برمی‌دارند.

در حال حاضر تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با کسب 22 امتیاز از 12 بازی صدرنشین لیگ برتر بسکتبال ایران است، شهرداری گرگان با 21 امتیاز از 11 بازی و تفاضل گل 207 در مکان دوم است و تیم شیمیدُر قم با کسب 21 امتیاز از 12 بازی و تفاضل گل 111 رتبه سوم را در اختیار دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchxxn6.23nkvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما