يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : 84334
منبع : خبرگزاری فارس

افزایش واحدهای تولید ماهی خاویار در قم

قم نيوز : رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: سه واحد تولید ماهی خاویاری در استان داریم و به دنبال افزایش این واحدها تا پایان سال 99 به هفت واحد هستیم.
افزایش واحدهای تولید ماهی خاویار در قم
افزایش واحدهای تولید ماهی خاویار در قم
به گزارش قم نیوز عباس پورمیدانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان قم اظهار کرد: از دهه فجر سال 97 تا هفته دولت سال جاری، 200 میلیارد تومان در این بخش سرمایه گذاری شد و هزار و 120 نفر شاغل شدند.

وی ادامه داد: موانع رونق تولید را در زمینه بخش کشاورزی استان قم را احصا و برطرف کردیم، همچنین 60 هزار تن نهاده را با قیمت دولتی در اختیار کشاورزان استان قراردادیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم افزود: تامین امنیت غذایی شهروندان قمی وظیفه این سازمان است، پروژه اصلاح الگوی کشت در سطح دو دشت استان  برای افزایش تولید و بهره وری در دست اجرا است، همچنین به دنبال احداث گلخانه‌های مدرن در قم هستیم.

پورمیدانی با اشاره به گلخانه‌های استان قم اظهار کرد: پیش از این 32 هکتار گلخانه در قم داشتیم و به دنبال افزایش این عدد در استان تا 120 هکتار تا پایان سال هستیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای تولید هزار تن ماهی تیلاپیلا در قم اظهار کرد: سه واحد تولید ماهی خاویاری در استان داریم و به دنبال افزایش این واحدها تا پایان سال 99 به هفت واحد هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم خاطرنشان کرد: وسعت اراضی زیرکاشت گیاه گل محمدی در استان از 40 هکتار به 600 هکتار رسیده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbafbw.rhbafpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما