يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : 84335
منبع : خبرگزاری فارس

شناسایی 106 هزار میلیارد ریال فرصت سرمایه گذاری در قم

قم نيوز : مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان قم گفت:فرصت‌های سرمایه گذاری در استان در همایش سرمایه گذاری کیش معرفی شدند و برآورد اولیه ارزش این فرصت‌ها، ده هزار و 600 میلیارد تومان است.
شناسایی 106 هزار میلیارد ریال فرصت سرمایه گذاری در قم
شناسایی 106 هزار میلیارد ریال فرصت سرمایه گذاری در قم
به گزارش قم نیوز عادل علیپور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به فعالیت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قم اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های استان در این مرکز نماینده تام الاختیار دارند و بازتعریف در ساختار مرکز صورت گرفته است.

وی ادامه داد: خدمات در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قم الکترونیکی شده است و تمام قوانین سرمایه گذاری در سامانه این مرکز بارگزاری شده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان قم افزود: فرصت‌های سرمایه گذاری در استان در همایش سرمایه گذاری کیش معرفی شدند و برآورد اولیه ارزش این فرصت‌ها، ده هزار و 600 میلیارد تومان است.

علیپور اهلیت سنجی سرمایه گذار را از اقدامات مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قم دانست و تصریح کرد: به دنبال رساندن زمان کسب مجوز دراین مرکز به 45 روز هستیم، البته در مجوزهای بی نام برای سرمایه گذاری نیازی به طی مراحل اداری نیست.

وی ادامه داد: با پهنه بندی استان قم تمام زمین‌های مناسب برای سرمایه گذاری شناسایی خواهند شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان قم افزود: 87 میلیارد تومان ارزش پروانه‌های سرمایه گذاری بخش گردشگری در استان قم در سال گذشته بود و در سال جاری ارزش این پروانه‌ها به 182 میلیارد تومان رسید و جهش نزدیک به سه برابری در این بخش داشتیم.

علیپور با اشاره به تورم در استان قم اظهار کرد: تورم در 12 ماه منتهی به آبان ماه در استان 6 واحد کمتر از میانگین کشوری بود.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdccp1q4.2bq018laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما