چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 84392
منبع : خبرگزاری فارس

رعد پدافند قم در لیگ برتر کبدی ایران

قم نيوز : تیم کبدی رعد پدافند هوایی به عنوان نماینده استان قم در فصل 1398 لیگ برتر کبدی مردان باشگاه‌های کشور برابر حریفان به میدان می‌رود.
رعد پدافند قم در لیگ برتر کبدی ایران
رعد پدافند قم در لیگ برتر کبدی ایران
به گزارش قم نیوز سال‌ها بود که قم نماینده‌ای در سطح اول رقابت‌های لیگ کبدی مردان باشگاه‌های ایران نداشت و از آخرین حضور یک تیم قمی در لیگ برتر کبدی زمان زیادی می‌گذرد، اما امسال تیمی به نام رعد پدافند هوایی قم برای قهرمانی لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

این در شرایطی است که در سال منتهی به المپیک، رقابت‌های فصل 1398 لیگ برتر کبدی مردان ایران با توجه به حضور لژیونرهای این رشته در ترکیب تیم‌ها، لیگی جذاب به نظر می‌رسد، لیگی که در آن تیم رعد پدافند هوایی قم متشکل از چهره‌های شاخص کبدی ایران و بهترین‌های کبدی قم در آن حضور دارد.

امسال فدراسیون کبدی برای برگزاری چهاردهمین دوره پیکارهای لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور برنامه‌ریزی کرده و دوره جدید مسابقات از روز پنجشنبه 28 آذرماه در مجموعه ورزشی تختی تهران آغاز خواهد شد، لیگی که در آن علاوه بر تیم رعد پدافند هوایی قم، هفت تیم دیگر نیز حاضر هستند.

کبدی‌‌کاران تیم رعد پدافند هوایی در این فصل با تیم‌های پایاتردینگ آذربایجان‌غربی، امید جلین، هیات کرمانشاه، هیات ساری، عقاب تالش، هیات خراسان‌رضوی و هیات سرخنکلاته رقابت می‌کنند، در شرایطی که با توجه به اعلام کمیته مسابقات فدراسیون کبدی، تیم‌ها در هفت هفته مسابقات خود را در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌کنند.

در مراسم قرعه کشی مسابقات که با حضور نمایندگان تیم‌های لیگ برتری در فدراسیون کبدی برگزار شد، برنامه تمام رقابت‌های فصل جدید به تیم‌ها اعلام شد و طبق قرعه‌کشی، تیم رعد پدافند هوایی قم در نخستین گام روز 28 آذر ماه برابر تیم کبدی امید جلین قرار می‌گیرد و سپس با تیم عقاب تالش روبه‌رو می‌شود.

کبدی‌کاران تیم رعد پدافند هوایی به منظور کسب آمادگی لازم برای رویارویی با حریفان حاضر در فصل جدید لیگ برتر مردان ایران، یک هفته در خانه کبدی مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم اردو زدند و با پایان این اردو گام به مصاف با رقبا می‌گذارند، در حالی که مربیان و نفرات بومی در کنار چند چهره مطرح کبدی ایران ترکیب این تیم را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcf0mdc.w6dj1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما