جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : 84450
منبع : خبرگزاری تسنیم

طرح نظارت بر بازار شب یلدا در قم در حال اجراست

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت و تجارت قم گفت: در جهت مقابله با هرگونه گران‌فروشی، طرح نظارت بر بازار شب یلدا در قم در حال اجراست.
طرح نظارت بر بازار شب یلدا در قم در حال اجراست
طرح نظارت بر بازار شب یلدا در قم در حال اجراست
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در فرمانداری قم اظهار داشت: از برخی از میادین در توزیع آجیل و میوه و اقلام مورد نیاز در شب یلدا بازدید به‌عمل آمد تا کالاهای پرمصرف در این شب‌ها با گران‌فروشی روبه‌رو نشود.

رئیس سازمان صنعت و تجارت قم تصریح کرد: در جهت مقابله با هرگونه گران‌فروشی، طرح نظارت بر بازار شب یلدا در قم در حال اجراست و گشت‌های نظارتی و مستقل بازار آجیل و خشکبار و میوه و شیرینی را کنترل می‌کند.

وی بیان کرد: این طرح از 23 آذرماه آغازشده و با حضور بیست تیم تا اول دی‌ماه ادامه دارد، ضمن اینکه شهروندان نیز می‌توانند گزارش‌های مردمی خود را مبنی بر گران‌فروشی به سامانده 124 اطلاع دهند.

سیجانی عنوان کرد: یکی از تخلفات مهم در میان اصناف قم عدم درج قیمت است که دراین‌باره تذکراتی ارائه‌شده و به روسای اتحادیه‌ها ابلاغ شد باید گزارش‌های خود را در نصب اتیکت و درج قیمت ارائه دهند.

وی گفت: بازرسی اصناف نیز به‌طور مستمر در حال انجام است و طرح یک‌ماهه بعد از اعلام قیمت بنزین بر بازار از 24 آبان ماه آغاز شد که در این مدت 8 هزار و 143 بازرسی انجام و درمجموع 828 پرونده تخلف تشکیل‌شده است.

رئیس سازمان صنعت و تجارت قم خاطرنشان کرد: در رابطه با این طرح نیز 1230 مورد مکشوفه به ارزش 237 میلیارد و 514 میلیون ریال ثبت شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcawyna.49nym15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما