دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۳
کد مطلب : 84929
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس جامعه المصطفی:

نیروهای سلطه‌طلب مانع آرامش منطقه هستند/اخراج آمریکایی‌ها از عراق

قم نيوز : رئیس جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به اینکه با وجود این نیروهای سلطه طلب، منطقه روی آرامش نخواهد دید، گفت: دشمن باید برای جنایت به شهادت رساندن شهید سلیمانی بهای سنگینی بپردازد.
نیروهای سلطه‌طلب مانع آرامش منطقه هستند/اخراج آمریکایی‌ها از عراق
نیروهای سلطه‌طلب مانع آرامش منطقه هستند/اخراج آمریکایی‌ها از عراق
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام علی عباسی در مراسم بزرگداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی که ظهر یکشنبه در مدرسه حجتیه برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و همرزمانشان بیان کرد: این شهیدان متعلق به همه مسلمانان عالم هستند.

وی شهید سلیمانی و همرزمانش را شهدای نهضت مقاومت اسلامی دانست و افزود:  این حادثه نتایج مهم و فراوانی را در منطقه و جهان خواهد داشت.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه بیان کرد: اشرار عالم امروز  از شنیدن خبر شهادت خوشحالی می‌کنند زیرا تصور می‌کنند که به پیروزی دست یافته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه مجازات سختی در انتظار جنایتکاران است، افزود: آمریکا سال هاست که دم از خاورمیانه جدید با محوریت رژیم غاصب صهیونیستی می‌زند.

حجت الاسلام عباسی تصریح کرد: امروز به برکت مقاومت اسلامی و مجاهدت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش خاورمیانه جدید شکل گرفته است، که با محوریت مقاومت اسلامی و ملت‌های منطقه می‌باشد.

وی تصریح کرد: این اقدام آمریکا ناشی از ضعف و احساس درماندگی است که به چنین اقدام خصمانه‌ای دست می‌زند.

تمام نقشه‌های آمریکا با سد مقاومت اسلامی مواجه شد

رئیس جامعه المصطفی العالمیه با بیان اینکه تمام نقشه‌های طراحی شده در منطقه توسط آمریکا با سد مستحکم مقاومت اسلامی مواجه شد، افزود: جنایتکاران یقینا جزای سنگین این جنایت را خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: امروز دستگاه رسانه‌ای و امپراطوری رسانه‌ای استکبار و جهان سلطه در تلاش است که چنین القا کند که هدف آمریکا از این اقدام مجرمانه و غیرقانونی پیشگیری از حوادث تروریستی آینده بوده است.

حجت الاسلام عباسی گفت: مردم منطقه امنیت و عزت خود را مدیون این انسان‌های بزرگ از جمله سردار سلیمانی می‌دانند.

وی آرامش و امنیت کنونی را نتیجه فداکاری‌ها و مجاهدت‌های سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش دانست و افزود: مهمترین خصوصیت جنایت این بود که  به دست سران فتنه اتفاق افتاده و شهادت این سرداران به دستور مستقیم آمریکای جنایتکار رخ داده است.

رئیس جامعه المصطفی بیان کرد: ملت‌های منطقه هرگز از هم جدا نخواهند شد و همیشه پشتیبان هم هستند.

 وی از دیگر خصوصیات این جنایت را آمیخته شدن خون‌های شهدای بین الملل اسلامی دانست و افزود: آمریکا در ماه‌های اخیر تلاش‌های گسترده‌ای برای ایجاد تفرقه و دشمنی میان ملت‌های منطقه و به ویژه ملت‌های ایران و عراق داشته است.

آمریکایی‌ها باید از عراق اخراج شوند

حجت الاسلام عباسی با اشاره به اینکه با وجود این نیروهای سلطه طلب، منطقه روی آرامش نخواهد دید، تصریح کرد: امروز طرحی در بین سیاسیون عراق وجود دارد که آمریکا را از این کشور اخراج کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه عده‌ای از مراجع عراق ادامه حضور آمریکایی‌ها در این کشور را حرام اعلام کرده‌اند، بنابراین توجه به این پیام برای پیروان آن‌ها واجب است.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه با تأکید بر لزوم دادن درس فراموش نشدنی به جنایتکاران افزود: اگر دشمن احساس کند که می‌تواند دست به چنین جنایتی عظیمی بزند و واکنشی نبیند، یقینا گستاخ‌تر خواهد شد بنابراین باید دستان این جنایتکاران را با قدرت قطع کرد.

وی بیان کرد: دشمن برای این جنایت باید بهای سنگینی بپردازد تا برای همیشه دستانش قطع شود.

حجت الاسلام عباسی اظهار داشت: با حضور داعش در پشت دروازه‌های بغداد، شهید سلیمانی و همرزمانش راه را بر آنان بستند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb99bw.rhba5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما